3741
Sök

By The Way - ToXtreme's Mazda 323 1.5 Update 15/8 lite framtida planer?

3 968 Inlägg
22 mars 2010
Blev hur snyggt som helst... vad händer härnäst ? smile bra jobbat!

3 627 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
Tackar! Jadu det är väl den där toningen som ska komma på snart tongue Blir nästa onsdag! Har bestämt "träff" med polaren som är en hacka på toning! Eventuellt blir det även ljus ljus toning på främre sidorutorna men de får vi se wink

Angående strålkastarna så är dem inte klara än smile Den ena ska bytas då den är väldigt matt i glaset plus att flera fästen är spruckna, sur extrakostnad men resultatet blir dessbättre smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

3 627 Inlägg
28 mars 2010
Trådstartare
Någon som är intresserad av en update? smile

Kan ge en ledtråd av vad som hänt, gubbstämpeln är helt borta smile

217 Inlägg
28 mars 2010
Blir snygg denna, kul att någon bygger på bilar som inte är direkt vanliga att bygga på.

3 627 Inlägg
28 mars 2010
Trådstartare
Update!

Tar la och uppdaterar ändå tongue Skriver inte så mkt utan låter bilden säga sitt istället smile

http://i48.photobucket.com/albums/f238/2X3M4U/Mazda%20323/20100328023.jpg

Vad tycks? 17" TSW Racing fälgar och röktonade framblinkers råde bot på gubbstämpeln va? smile Det som saknas nu är väl egentligen bara en sänkning, en japsdämpare, röktonade sidoblinkers och toning sen är jag nöjd smile

217 Inlägg
28 mars 2010
Blev riktigt snyggt, men jag skulle nog lägga till på din lista att göra något åt strålkastarspolarna med, måla dem i bilens färg om man vill ha dem kvar kanske, bara ett förslag. Bra jobbat ,fälgar gör mycket.

3 627 Inlägg
28 mars 2010
Trådstartare
Bra att du sa det tongue Det glömde jag skriva wink Ska som du sa lacka dessa i bilens färg då jag vill ha kvar dem för de är ruggigt effektiva smile

3 627 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
Tog en bättre bild idag

https://www1.garaget.org/archive/18/17112/192401/192401-1818459.jpg

Tips på vad man kan göra mer än ovanstående återgärder? smile

130 Inlägg
30 mars 2010
jag har en japsdämpare liggandes om du är intresserad? PM isåfall=)

3 627 Inlägg
4 april 2010
Trådstartare
Update:

Händer inte så mycket med bilen nu, ska kränga på nya däck nu på tisdag, är la de som är inplanerat tongue

Men nu har jag börjat spåna angående toningen.. man kanske skulle köra på medeltonad bakruta och köra sidorutorna lätt tonade eller ska man ha bakrutorna medeltonade också? Vad tycker folket? smile

MattiasOlsson_ skrev:
jag har en japsdämpare liggandes om du är intresserad? PM isåfall=)

Hur lång är den? smile Är nämligen extremt dåligt med utrymme där under så börjar bli osäker på om jag ens kommer få in en japs där faktiskt hmm

2 788 Inlägg
4 april 2010
Hänt en del sedan man kikade här senast smile Ser bra ut! Lycka till smile

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
4 april 2010
Fin bil det där, men ska du söka styling till en Mazda är det nog i Uk, du ska söka efter delar till dom.

Lev livet, det kan ta slut fort

3 627 Inlägg
4 april 2010
Trådstartare
Man tackar Fredrik smile

darkwizard: finns knappt någon styling över huvudtaget, och det lilla som finns ser i mina ögon förjävligt ut.. det som jag gillar har utgått så det går knappt att få tag på hmm Så blir till att bygga eget istället tongue

5 111 Inlägg
4 april 2010
Finns det röktonade eller åtminstone vita sidoblinkers att få tag i? Det orange skär sig lite mot de främre.
Annars kanske det går att bygga dit från nån annan bil om inte annat?

3 627 Inlägg
4 april 2010
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
Finns det röktonade eller åtminstone vita sidoblinkers att få tag i? Det orange skär sig lite mot de främre.
Annars kanske det går att bygga dit från nån annan bil om inte annat?

ToXtreme skrev:
Vad tycks? 17" TSW Racing fälgar och röktonade framblinkers råde bot på gubbstämpeln va? wink Det som saknas nu är väl egentligen bara en sänkning, en japsdämpare, röktonade sidoblinkers och toning sen är jag nöjd smile

Det kommer det kommer wink

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
4 april 2010
Tox, kontakta http://www.mazdamotorsports.com/ , dom kan ju ha nåt annat liggandes. Då 323 kallas för Protege i Japan, så är det bara kolla upp delar i det namnet. wink

Lev livet, det kan ta slut fort

3 627 Inlägg
4 april 2010
Trådstartare
Tack för länken smile

Jodå Protege är ett i princip ett inlagt sökord i min dator nu, även Familia tongue Men kan kolla med dem smile Dem kanske har något jag letar efter, annars blir det till att bygga eget, men då kommer jag nog bara cleana till org fronten och bygga en läpp till den för tycker den är rätt snygg som den är smile

hej vad gör du?
416 Inlägg
5 april 2010
ToXtreme skrev:
Tackar! Jadu det är väl den där toningen som ska komma på snart tongue Blir nästa onsdag! Har bestämt "träff" med polaren som är en hacka på toning! Eventuellt blir det även ljus ljus toning på främre sidorutorna men de får vi se wink

Angående strålkastarna så är dem inte klara än smile Den ena ska bytas då den är väldigt matt i glaset plus att flera fästen är spruckna, sur extrakostnad men resultatet blir dessbättre smile

ett tips mot repiga & matta strålkastare så funkar de med tandkräm smile smeta på och gnugga.

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

Gasglad
3 244 Inlägg
5 april 2010
Mitt tips är att våtslipa och polera upp dem! Kom in till mig så löser vi det i utbyte mot att du hjälper mig en aning smile
Senast redigerat av MrCarfreak (5 april 2010)

//Carfreak

Sök