Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
de tvivlar ja inte en sekund på att du kommer att kirra
Vi får se vad det blir för steg sen om det blir ett M4a eller två M3a. Men lite högre ska det nog kunna bli. Om rutan håller vill säga för nu börjar det gunga farligt mycket.
Vi får se vad det blir för steg sen om det blir ett M4a eller två M3a. Men lite högre ska det nog kunna bli. Om rutan håller vill säga för nu börjar det gunga farligt mycket.
om ja får rösta så säger ja 2 st m3 ja lira högre me mina 2 jämnfört me ett å bättre me ström fick ja å me 2 m3or
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
om ja får rösta så säger ja 2 st m3 ja lira högre me mina 2 jämnfört me ett å bättre me ström fick ja å me 2 m3or
Det märks hur det blir. Ska försöka hitta tag i en lite fetare plånbok först bara.
Det märks hur det blir. Ska försöka hitta tag i en lite fetare plånbok först bara.
ja just det ja ... man måste ha en sån å .. ha ja inte haft på flera år ja nu ...rackarns trähuvet ..e hans fel haha
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Visa det för Woody så han ser hur lätt man smäcker 150 :-) gött mos nymans
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Sluta hacka.. kör ju SQ ju har du inte hajjat det
annars kan han jue testa å försöka få säkringen att hålla
Jag har en 100amp mellan batterierna sen är det raka rör från batteriet bak till steget. Kanske ska testa med 100amp till steget också nåt tag om ja orkar. :p
Tackar! Woody har ju satt 151,5 med 2st Rainbow Hammer 12" och ett M3 han så 150,8 är inte mycket att skryta med med 4st DD 1515 och ett M4a. :p
Jag tror han vet hur man spelar över 150 men tycker det är tråkigt att bygga normalt så han strular till det.
Han kan ju byta ut de där leksakerna han har i sin bandpasslåda mot stöddigare grejer :-)
Snart Elmia, då lovar jag va snäll mot lille flaggstången.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1