Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
Håller på lite hela tiden nu och det händer lite småsaker hela tiden.
Har skruvat fast golvet i bagaget nu så det sitter fast ordentligt å så har jag lagt ett par lager dämpmatta i nya bagageluckan!
Håller även på å klär dörrarna i vinyl och detta första försök har gått käpprätt åt h-vete så det blir att riva bort skiten, göra rent å börja om! Funkar det inte då så ger jag mig inte på brädan över huvudtaget med vinyl utan då får det bli att putsa på hela brädan och lägga någon färg eller nåt!
Fixat ett par kopplingsblock till bagaget! Ska fräsa ner dom i MDF senare idag så det blir lite säkrare att hålla på där bak när strömmen kopplas på igen!
Fixat ett par kopplingsblock till bagaget! Ska fräsa ner dom i MDF senare idag så det blir lite säkrare att hålla på där bak när strömmen kopplas på igen!
Fått till ett skydd åt kopparskenorna och påbörjat A-stolparna lite lätt!
Försöka få lite ordning på kablarna sen bara!
Ringar ditlimmade! Ska kolla vinkeln en gång till imorn å känna efter! Tänker inte provspela massa å leta vinkel utan jag kör på en vinkel som ja tycker ser skaplig ut!
Imorn borde det dyka upp lite vinyl så då blir det att lägga på lim på kvällen så man kan klä på fredag! Hoppas det går vägen med brädan bara!