I samband med MSDR-tävlingen Söderhamn Summer Nat´s så har du nu möjlighet att få riktiga effektuppgifter på din bil med hästar på fram-bakhjulen eller direkt på utgåendevev. SMK Söderhamn kommer i samarbete med TeamX3M ge dig den exklusiva chansen att kunna förverkliga detta.
TeamX3M kommer att finnas på plats under hela helgen med sin bromsbänk från Dyno Dynamics. Effektmätningar kan göras på upp emot 1500 hk. På detta enkla sätt kan du lätt se resultatet av ditt arbete under vintern.
För dig som inte är med och tävlar men ändå vill effektmäta din bil, så ingår entréavgiften i priset av endast 795:-
knuffar upp tråden igen, Kom igen nu, är det ingen som är nyfiken på vad ni har under huven? Efter allt jobb ni lagt ner i garaget iunder den långa vintern?! Själva ska vi ev bromsa Chryslern den helgen. Hoppas bara vi har hunnit mappa den klar med trimkammen tills dess.
Tänkte skriva att jag nog skulle förbi och kika och plåta lite men insåg precis att det är samma helg som Gatebil Mantorp dessvärre så åker söderut istället skulle jag tro.
Vill även påminna er om att det är test´n´tune På söndag 16 maj. 11.00. Se: www.smksoderhamn.com för vidare info Välkomna upp o kika på lite fräna bilar, eller varför inte, kör själv!
Det börjar närma sig nu... Hoppas att det kommer mycket folk och testar! Hade gärna varit där själv. Men när busbilen står i ett garage som är 70 mil ifrån mig, så blir det inte mycket skruvande på kvällarna.
Men säg till dom du vet som vill testa att anmäla sig NU, det är tisdag snart o fredag är väl dags för dom att åka upp (kommer från skåne har jag för mig) Så, skriv i anmälan o skicka!! ;-)