3485
Sök

Stylade husvagnar ?

199 Inlägg
19 juli 2006
dumpventilen skrev:
skulle va intressant att se.

japp ska göra det,, har bilder nu men inte på min dator,, min kompis ska bränna ut dom på cd skiva för det e typ 400 bilder sen w&w där vi hade den..

dumpventilen??har du ingen bild på eran?? roligt att se andras projekt:D

16 Inlägg
1 augusti 2006
Jo har du msn så kan jag skcika?..tongue

8 156 Inlägg
1 augusti 2006
Hmm. Vad tror ni om en mattsvartlackerad ombyggd 70-talare med 16-tums American Racing Torg Thrust II-fälgar? Lite toning på på lysen och rutor skulle nog inte heller sitta fel.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

lundwall
1 augusti 2006
INgen av alla er som bygger ljud i vagnen som har kommit på iden att køra øver lågnivå från bilen, och utnyttja basar før extra gott dunk nær ekipaget kommer rullande? smile

199 Inlägg
4 augusti 2006
lundwall skrev:
INgen av alla er som bygger ljud i vagnen som har kommit på iden att køra øver lågnivå från bilen, och utnyttja basar før extra gott dunk nær ekipaget kommer rullande? smile

kan man ju iofs göra=) har jag aldrig tänkt,,på,, tack för idén:Dhehe,,

16 Inlägg
24 augusti 2006
Ni kan se prjoektet på min stylade husvagn på "projekt"

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
24 augusti 2006
På grannens husvagn sitter de rätt feta fälgar om ja inte minns fel.. storleken vet ja inte, men en fet modell på dem iaf.. skulle giussa på 16-17" tongue boogie-vagn e de me. tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

677 Inlägg
24 augusti 2006
Kika i mitt galleri så hittar ni våran ölpråm. Nu har den även en saftblandare på taket!

Fick tyvärr aldrig tag i nå billiga alufälgar.

Sen vet jag inte om det vi åstadkommit kallas för styling eller slöseri med tid, men vi drar iaf uppmärksamhet på partycampingarna. smile

sixten
252 Inlägg
24 augusti 2006
nånting som jag och en polare har funderat många ggr över... Släng på Neon under en lastbil, även släpet, skulle ju se tokbrutalt ut nattetid... tongue

Tillbaka till ämnet... såg nån tokbrutal husvagn på blocket för ett tag sen med riktigt ordentlig stereo, 42" plasma, "riktiga" chromade fälgar...

149 Inlägg
24 augusti 2006
dumpventilen skrev:
Har en cavlier 1200s..som jag håller på att styla upp lite. blir eldflames snart och har satt in cd med mp3 två 6,5 och två 6,9er och ett slusteg och två 10tums basar. Och se småning om blire bredda hjuhset och större fälgar wink

http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id25793_page0.html

ser att du har samma slutnri regskylten . passaten som i husvagnen tongue

11 Inlägg
28 augusti 2006
päronas husvagn har lexuslysen, fett:P

Coffe, släde?

16 Inlägg
29 augusti 2006
vars är db tävlingen? om det int är så långt så kanske man gör en tur nästa sommar dit wink

562 Inlägg
29 augusti 2006
multimedia har typ barända iaf? :S bara vanlig 12 volts tv å högtalare med sterio brukar det vara i som orginal wink

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

79 Inlägg
28 oktober 2006
checka in " FINNBORN " här på garaget, han har en husvagn me neon smile kolla under "projekt" tror jag smile

Press any key... were is the "any key"???

645 Inlägg
28 oktober 2006
19" chrome fälgar, toksänkt så den slickar backen, motivlackerad med något häftigt tema, stor ljudanläggning och lite klarglaslysen etc, tro man ska börja och meka med mor och fars husvagn?wink

//Marcus Saari

178 Inlägg
30 augusti 2008
inget som sett panther husvagnen
som är motivlackad hos www.hotpaintart.com

four rings to rule them all

5 089 Inlägg
Smack that ass!!
2 953 Inlägg
30 augusti 2008
även väcka en 2år gammal tråd för lite reklam

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Direktören
7 Inlägg
23 november 2008
xisten skrev:
nånting som jag och en polare har funderat många ggr över... Släng på Neon under en lastbil, även släpet, skulle ju se tokbrutalt ut nattetid... tongue

Tillbaka till ämnet... såg nån tokbrutal husvagn på blocket för ett tag sen med riktigt ordentlig stereo, 42" plasma, "riktiga" chromade fälgar...

haha jo det hadde sett förjävla fint ur men nackdelan är väll den att dom skulle gå sönder ganska så fort:D kanske skulle se förjävla fint under en långtradare fy fan va nice:D men under en grusbil så vettefan om dem skulle hålla så länge:D

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
23 november 2008
Polarens päron ska kirra en husbil, den funtar vi på att lacka svart med en stor Rockford Fossgate-logga på sidan och sen trycka in massa ljud i. big_smile Där får man plats med fet tv också, blir som värsta biosalongen! smile
Önskar man hade nån sida med pimpade husbilar dock så man kan få råd och tips.

Sök