31 mars 2010
Trådstartare
ja som sagt så har jag en 740 med 2000watts slutsteg och jag tror nog att det är ett slutsteg till vettifan vad det är men det är oxå en kondensator. basarna som sitter inkopplat i 2000steget är w 15tums basar på 1000 watt styck, rätt saftigt. Nu har jag då varit tvungen att byta motor upphäng och har då haft bort generatorn men allt är som sagt kopplat rätt tillbaka, dock kom den en liten blixta när jag råkade träffa en grej med verktyget. och sedan när då allt var kopplat tillbaks så vill basshögtalarna inte köra. fast dom andra funkar och det är ljus i slutsteget. jag har kollat alla säkringar och alla är friska. det sitter 2 lampor i slutsteget då den ena är en grön där det står power och den andra är en röd där det står protect. som sagt precis när jag sätter på stereon så sätter den gröna igång i en halv secund och sedan släcker och sen så startar den röde att lysa. fast det är ljus i mätarna på steget. vad fan kan det vara?. är jävligt lessen för har inte haft bilen mer än 3 veckor och jag har inte själv gjort ljudet och jag kan ingenting