Tycker du ska smyga lite jimmy men jag vet att du SPELA högt
jag han inte smyga.. men du hjälper mig fixa in resten av battertierna och ett till steg innan bollnäs så ska jag nog komma en bra bit över 153..
Lugnt de du får komma till garaget i veckan
hehe.. jag har inte tid tyvärr annars hade jag nog gjort om allt ibak och satt i alla 6 spv60 och det andra steget.. och gett 4000wrms per bas par.. hade varit fränt att prova och se om man skulle öka..
jaja i will do it då da! å inte fuska med mera steg å grejor nu
vadå fuska.. släng ur 6 av dina batterier så ska du se hur länge man klarar sig utan ström.. 2 var i db cupen då?
2 steg var??
näe batterier pratar jag om..men jag måste juh ha 2 steg för att få samma efekt som dig så det är inte fusk.. men jag kan köra på 1 steg om du kör med bara 2 batterier.. så det blir lite sport.. och rättvist..
vadå fuska.. släng ur 6 av dina batterier så ska du se hur länge man klarar sig utan ström.. 2 var i db cupen då?
2 steg var??
näe batterier pratar jag om..men jag måste juh ha 2 steg för att få samma efekt som dig så det är inte fusk.. men jag kan köra på 1 steg om du kör med bara 2 batterier.. så det blir lite sport.. och rättvist..
ja jo visst visst! är lite rädd om steget...
äää nu är du bara så där gubb grinig bara du kan bli igen..