ALLA spelar fan över 150db med musik. Men när de ordentliga pojkarna "over there" inte spelar över 160 får de skämmas se så skruva nu upp å jaga grossos rekord! Friskt vågat hälften brunnet
Finns där redan folk som gör
eriksson84
I vilken ohm kör du stegen? , har du dockat?
kör dom nu i 1 ohm styck, så inte dockade.. eller för att vara exakt så vet jag inte för dom ligger inte på exakt 2x4ohm styck basarna.. utan typ 3.7-3.9 kanske.. men typ 1 ohm..
ALLA spelar fan över 150db med musik. Men när de ordentliga pojkarna "over there" inte spelar över 160 får de skämmas se så skruva nu upp å jaga grossos rekord! Friskt vågat hälften brunnet
Finns där redan folk som gör
eriksson84
I vilken ohm kör du stegen? , har du dockat?
kör dom nu i 1 ohm styck, så inte dockade.. eller för att vara exakt så vet jag inte för dom ligger inte på exakt 2x4ohm styck basarna.. utan typ 3.7-3.9 kanske.. men typ 1 ohm..
okej
hur högt spelar du med golfen då? lite nyfiken..
ptja, 154,4 @ 45hz på vallåkra , men ton kör jag inte runt o lyssnar på... i topparna på nightbreak så var d 155 under br mätning , och jag ska inte sänka under vinterns ombyggnation
ptja, 154,4 @ 45hz på vallåkra , men ton kör jag inte runt o lyssnar på... i topparna på nightbreak så var d 155 under br mätning , och jag ska inte sänka under vinterns ombyggnation
nice ton vet jag inte vd jag spelar på och musik kan jag ej säga än..
Hörru eriksson, nu får du se till att ha skuffen öppen också i Bollnäs! Jag kommer tyvär inte kunna delta på detta event, så en annan tänker gå lös med systemkameran med både foto och videomaterial
Hörru eriksson, nu får du se till att ha skuffen öppen också i Bollnäs! Jag kommer tyvär inte kunna delta på detta event, så en annan tänker gå lös med systemkameran med både foto och videomaterial
jag gillar inte att stå med bakluckan öppen.. visst om det hade sätt bra ut men det gör det inte
Se nu till så basarna håller i Bollnäs också när dom får så mycket effekt.
lugn det har juh värsta basarna på marknaden.. tål juh allt.. har inte lyckats döda någon än..
Hehe dom verkar vara i princip odödliga faktiskt. Allt annat släpper innan spolarna brinner.
japp.. så dom är odödliga men det kan jag inte säga för nu kan jag släppa låtarna på vilken volym som hällst utan attt klippa. så nu kanske dom kommer att gå åt.
jo visst gör det de.. bara att lämna på fullt med lite batteri.. men det känns juh bara dumt.. men lovar att dom spelar skit högt för priset på basarna.. har juh bara basar för 4800:- och kan inte säga än vad jag spelar än kommer upp bilder på mätvärden efter lördag..