Mackan-the-maniac skrev:
karavanen såg bra ut. iaf i början hann tyvärr inte se något mer efter en 360 på e20. som tur så lyckades jag parera i slutet och kom åkande i rätt riktning. efter en stor koll på statoil så konstatera vi att dämparna bak är helt slut. måste ha dött pågrund utav all packning och allt folk i bilen men som tur så klara alla sig. för har aldrig hänt något liknande och den har alltid gått perfekt så dom måste ha tagit slut plus lägg till kyla och halt underlag med sommar sulor vilket inte resulterar bra
. vill bara säga till dom som var bakom ifall dom ser detta att jag uppskattar att dom lyckades väja och åka sakta förbi. om dom inte hade hållit avstånd så kunde mycket annat läskigt hänt
. ps däcken är inte dom bästa heller
ungefrä 2,5-3mm runt om. nästa år blir det eclipsen istället. den är lite säkrare
var inte spec kul å åka hem igen på söndagen. var tvungen och ligga 80-90 hela vägen hem men gick bra men var lite äckligt när hela bilen börja svajja åt alla möjliga håll :S
Jag körde precis om dig, 3 sekunder efter snurrar du i min backspegel. Skönt att höra att det gick bra!
Senast redigerat av -Zeus- (4 april 2010)
Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS