Vart ett riktigt maffigt race ikväll mellan två trevliga Japaner, tyvärr höll förarna inte riktigt samma kvalité som bilarna i sig- missade växlar och massa skit.
Men en underhållande repa för det. Har en del mer material från kvällen här i Jönköping som jag tänkte lägga ut imorn ifall folk vill? Vart en del däcksrök, streetrace och även en snubbe som streakade- grym kväll! :-)
Senast redigerat av Superior-Micke_J (4 april 2010)
jaha, va det roligare bus än rökbomber på A6? synd att man inte hade någon koll på detta.. hade varit riktigt kul att vara på det istället, men visst va det underhållande på A6 med.. förutom att polisen stog och stoppade inkörning med bil så vi fick hitta bakvägar in till A6 ;D
ursäkta kommentaren men hur kan du yttra dig med kvalite på förare när du själv körde av med supran i västervik i höstas på en raksträcka?!
Jag borde väl få yttra mig när jag körde en av bilarna i denna film, och den nya ägaren till bilen missade tvåan? :-)
Den avåkningen lärde man sig mycket ifrån. Säger inget om min körförmåga, men även proffs gör misstag eller började sin karriär någonstans. Här är förresten den filmen som jag tycker är jäkligt cool:
Todays lesson: Använd inte R-däck fram när du kör slicks ifall du inte är lika duktig som t.ex. Björck på att ratta (det är inte jag!).
Jag har massa filmer från däcksrök på BRL-parkeringen och streetracet. Kommer ut i bloggen under dagen, men ska bara ta en kopp kaffe och slänga kärleksblickar åt Chip Foose håll som sitter rakt över...