3675
Sök

ägarbevis genom bild?

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
hur visar man med bild/er att man äger en bil?? har blivit ombed att ta bilder på bilen i Gbg och mej, men hur bevisar de att bilen e min?? hur ska man ta bilderna??

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

1 453 Inlägg
8 juni 2006
Du kan ju alltid posa med ägarbevis + leg.

Tommy
84 Inlägg
8 juni 2006
whiper skrev:
hur visar man med bild/er att man äger en bil?? har blivit ombed att ta bilder på bilen i Gbg och mej, men hur bevisar de att bilen e min?? hur ska man ta bilderna??

hmm finns inte mkt du kan bevisa förutom att ta nya egna bilder med dig och bilen på samma .. då det är din egen bil ska inte det vara några problem !!

vad är det för bil du ha då ??
Senast redigerat av _AudiA6_ (8 juni 2006)

Four Ring´s To Rule Them All !

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
joo.. de kan ja ju göra.. la ju upp bilen men den blev låst efter typ.. 2 minuter. och de e för att de e en väldigt dyr bil tongue de e ju en McLaren F1 -94... så lixom.. me tanke på va den kostar så.

men ska ställa upp den framför liseberg, då ser man iaf att den e i Göteborg ;D

This Bitch Bites

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
8 juni 2006
de e la bara o visa regbevis?

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
jo de kan ja oxå göra.. om och när ja nu får de tongue

This Bitch Bites

Tommy
84 Inlägg
8 juni 2006
whiper skrev:
joo.. de kan ja ju göra.. la ju upp bilen men den blev låst efter typ.. 2 minuter. och de e för att de e en väldigt dyr bil tongue de e ju en McLaren F1 -94... så lixom.. me tanke på va den kostar så.

hehe du de va ingen dålig bil förstår att admin vill att du ska bevisa ägandet tongue

Four Ring´s To Rule Them All !

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
_AudiA6_ skrev:
whiper skrev:

hehe du de va ingen dålig bil förstår att admin vill att du ska bevisa ägandet tongue

ja vet!men nu ska den snart vara hemma big_smile lördag nästa vecka big_smilebig_smilebig_smile så jävla nervös big_smile

This Bitch Bites

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
8 juni 2006
gjordes den ens -94? :S

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
Mr_Jetta skrev:

hon som köpt den till mig sa att de va de.. men får väl se va de står i papprena sen tongue

hon har btw en ferrari f40 som ja fick varva tongue dom e grymt härliga.. så tjata lite på pappa tycker ja tongue en känsla man inte glömmer...

This Bitch Bites

Rekondare
289 Inlägg
8 juni 2006
Fick du inte bilen av din pojkvän? Nåja....

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
8 juni 2006
vadå tjata på pappa? tongue betalar min egen bil , lr du kanske menar att jag ska tjata på han för att han ska köpa en? njae han har redan haft porsche 996 Turbo cab  innan som gick rätt bra , men för dyr i längden wink

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
michael561 skrev:
Fick du inte bilen av din pojkvän? Nåja....

nä, de fick ja inte.. sa de då för ja inte orkade dra historien om de tongue de e killens ex's som köpt bilen till mig.. men hur låter de lixom?  hans ex.. hon ska egentligen inte tycka om mig.. fast denna tjejen köper en något dyr bil till mig..

This Bitch Bites

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
Mr_Jetta skrev:
vadå tjata på pappa? tongue betalar min egen bil , lr du kanske menar att jag ska tjata på han för att han ska köpa en? njae han har redan haft porsche 996 Turbo cab  innan som gick rätt bra , men för dyr i längden wink

hehe kan ja tänka mig tongue men ja tänkte mer om o få leka lite me 355an tongue
ja kommer typ bara ha min bil för att kolla på tongue har inte råd me annat tongue fanskapet drar ju 5-6 liter milen o har en tank på 90 liter tongue bilen kommer ruinera mig!

This Bitch Bites

1 105 Inlägg
8 juni 2006
whiper skrev:
Mr_Jetta skrev:

hon som köpt den till mig sa att de va de.. men får väl se va de står i papprena sen tongue

hon har btw en ferrari f40 som ja fick varva tongue dom e grymt härliga.. så tjata lite på pappa tycker ja tongue en känsla man inte glömmer...

Som en tidigare talare sa.. Var det inte din pojkvän som köpte den åt dig?

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
Johan_e2 skrev:
whiper skrev:
Mr_Jetta skrev:

Som en tidigare talare sa.. Var det inte din pojkvän som köpte den åt dig?

joo.. för ja orkade inte at att de va hans ex som köpte den till mig.. hur troligt låter de lixom?!

This Bitch Bites

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
8 juni 2006
allvarligt talat så tror jag inte att någon kille  är så dum som köper en Mclaren F1 till sin flickvän , (som inte ens har körkort) Whiper säker på att du inte lever i en fantasi värld? om vi nu säger att det är sant , vad har din pojkvän för bil då ? maserati Mc12 lr? :S

SAAB-Dåre
192 Inlägg
8 juni 2006
Hm..... Maserati MC12 vore inte dumt big_smile

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
8 juni 2006
naevars tongue skulle sitta rätt fint , fick man välja vilken bil man ville skulle det ju lätt vara Maserati Mc12 lr Pagani Zonda

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
Mr_Jetta skrev:
allvarligt talat så tror jag inte att någon kille  är så dum som köper en Mclaren F1 till sin flickvän , (som inte ens har körkort) Whiper säker på att du inte lever i en fantasi värld? om vi nu säger att det är sant , vad har din pojkvän för bil då ? maserati Mc12 lr? :S

nää... ,men ja kan ju säga att han e inte glad att ja fått den bilen. han e snarare asförbannad på sitt ex som köpt den till mig... han låter mig ju inte köra ensam me den, de kommer han inte göra. o nej, ja lever inte i en fantasivärld.. bara för att aj e lite almänt psykad i huvet! *ärligt*
men som sagt, han funderar på att köpa ny bil.. han har varit inne på Diablo men får väl se va de blir. men blir de en sån, säger ni då till när ni ser en Diablo, Viper, C5 o en McLaren tsm i sthlm då??

This Bitch Bites

Sök