Den har vart med innan. Men det gör inget, den är hysteriskt rolig ändå. Och antagligen heter säljaren varken Turbo eller något svensk namn heller för den delen
Fordonsidentifikation Registreringsnummer: SKD867 Fabrikat: VOLVO R + S60
???
Antal ägare: 17 Rätt många som kört den ialla fall ^^ och snart nått 30k mil med..
R+ är kaross/chassibeteckningen för S60 eller något sådant vilket gör att alla med 140 hästars 2.4or påstår att dom har en "R".
Jag har då aldrig kallat min för en "R" Inte en enda som jag har träffat kallar sin 2.4T för en R Även fast den heter Volvo S60 + R på pappret. Alla vet att en R har 300hk +awd.
Förutom snubben i annonsen ovan som bara skämmer ut sig genom att skriva så..
Fordonsidentifikation Registreringsnummer: SKD867 Fabrikat: VOLVO R + S60
???
Antal ägare: 17 Rätt många som kört den ialla fall ^^ och snart nått 30k mil med..
R+ är kaross/chassibeteckningen för S60 eller något sådant vilket gör att alla med 140 hästars 2.4or påstår att dom har en "R".
Jag har då aldrig kallat min för en "R" Inte en enda som jag har träffat kallar sin 2.4T för en R Även fast den heter Volvo S60 + R på pappret. Alla vet att en R har 300hk +awd.
Jaja inte alla men sett gott om annonser och folk på div. forum som påstått att dom minsann har en "R" för att det står "R+" i papprena.
Jaja inte alla men sett gott om annonser och folk på div. forum som påstått att dom minsann har en "R" för att det står "R+" i papprena.
bilen rätt, men bilden fel. men redan i annonsen meddelas detta. det är min blivande svärdotter som slänger ut sin lilla bil.
med missar man gör då man lägger ut annonsen kommer här med kommentarer från facebook:
La ut bilen på annons, glömde klicka i "dölj nr" nu har det ringt över 50ggr på 1timme. Orkade svara på 2 samtal sen så blev det för mycket. på med "flygplansläge" tills annonsen hinner ändras så mitt nummer är borta
do ja vil bara kopa billigt ve du. telefonen gick varm hos mig med mersan. .....
‎67samtal 9sms 4mail - 1timme ( doo jag tycka du sälja bilen förbilligt, jag komma 16000 nu idag, tar den oavsett den funkar eller inte) hahahahahaha