Nej det tycker jag inte. Om jag köper nånting så säger jag inte att det är nytt när jag har haft det en vecka :S
Pratar vi matvaror så kan jag väl hålla med men inte med större saker som en TV, bil, båt. Jag menar, en TV kan man väl inte direkt säga är gammal efter en vecka - inte heller en besiktning efter 15 minuter. Vardagliga saker åldras väl snabbare än årliga.
Mattias_Vejdeland skrev:
1 månad anser jag vara gränsen för att kalla det nybesiktat
Håller med dig.
Det är ju skillnad på ny och nyköpt. Men spela roll. Det är inte det tråden handlar om
såså skit i det nu, bättre med annonsen man tycker är lustiga, å mindre kommentarer
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Och denna skäms inte för sig heller http://www.blocket.se/gotland/BMW_M6_Co … 19&w=1 enligt transportstyrelsen en -05 som besiktades 11/06/21 med mätarställning på ca 4600 mil och kostar 5100:- i skatt??
Och denna skäms inte för sig heller http://www.blocket.se/gotland/BMW_M6_Co … 19&w=1 enligt transportstyrelsen en -05 som besiktades 11/06/21 med mätarställning på ca 4600 mil och kostar 5100:- i skatt??
Med tanke på vem som säljer den så har han nog fifflat med mätaren
Om du syftar på dom två BMW som Mattias länkade så JA. Många av bilarna hos den handlaren ser riktigt fina ut. Men oftast döljer sig väldigt mycket konstigheter under ytan på bilarna
Om du syftar på dom två BMW som Mattias länkade så JA. Många av bilarna hos den handlaren ser riktigt fina ut. Men oftast döljer sig väldigt mycket konstigheter under ytan på bilarna
i motor och chassi då eller? är inte insatt i ämnet men såg att dem tydligen ska vara skrotade, så måste det ju vara riktigt allvarliga fel på dem? inget som märks under en testkörning eller?
i motor och chassi då eller? är inte insatt i ämnet men såg att dem tydligen ska vara skrotade, så måste det ju vara riktigt allvarliga fel på dem? inget som märks under en testkörning eller?
Egentligen så är det väl emot reglerna att skriva ut sånt här? Eller?
Men ja jag känner en som jobbade i verkstaden där. Och ofta använde dom begagnade reservdelar, fusklagade osv. För att ägaren inte tycker att dom ska lägga pengar på bilarna. Ja det är både motormässigt och chassimässigt. Och ofta är bilarna i "toppskick" när dom lämnar butiken så det är ju inget som märks direkt
Egentligen så är det väl emot reglerna att skriva ut sånt här? Eller?
Men ja jag känner en som jobbade i verkstaden där. Och ofta använde dom begagnade reservdelar, fusklagade osv. För att ägaren inte tycker att dom ska lägga pengar på bilarna. Ja det är både motormässigt och chassimässigt. Och ofta är bilarna i "toppskick" när dom lämnar butiken så det är ju inget som märks direkt
kan ju klassas som smutskastning vilket inte är tillåtet, men men då vet jag lite bättre hur det ser ut under ytan.
vilket jävla svineri annars, vissa människor har ingen moral
"Oversteer is when you're having fun, and your friends in the car think they're going to die. Understeer is when you're friends in the car are having fun, and you think you're going to die."
Toyota aventis 1.8 kombi Bsk utan anmärkning V/S hjul c-lås alarmerade elhissar och speglar utterteperaturmätare cd......mm priset kan diskuteras vid snabbaffär
perfekt bil om man jobbar på skansen eller är allmänt intresserad av uttrar.
tror nog han blir nedringd, 1700kr lyckades han begära, självklart ett skrivfel. och jag gjorde även ett när jag på ngt vis fick 0 efter kr...
Toyota aventis 1.8 kombi Bsk utan anmärkning V/S hjul c-lås alarmerade elhissar och speglar utterteperaturmätare cd......mm priset kan diskuteras vid snabbaffär
perfekt bil om man jobbar på skansen eller är allmänt intresserad av uttrar.
tror nog han blir nedringd, 170kr0 lyckades han begära, självklart ett skrivfel.
Visst är det billigt, och om man vill få den ännu billigare är det bara att träffa honom vid närmaste hörnbutik "priset kan diskuteras vid snabbaffär"