En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
enligt smhi ska det regna förmiddagen men bli bättre på eftermiddagen hoppas på detta nu!!! måste ju få provköra min på 402m..... är slicks godkänt btw?
skiter i emmaboda imon... kommer ändå bli massa regn och är ju inte så kul då:( men ni som ska till emmaboda drar er in till kalmar sen efter va? lite race osv brukar de alltid va ju
Nu har samtliga prognoser som är utgivna lanserat med godkänt stripväder Regn tidigt på morgonen men sen uppehåll resterande delen av dagen så de blir nog på de berömda även detta året att de klarar sig
Se dina problem som utmaningar och gör dom till möjligheter
men faaaannn åxå varför måste blir regn när det är dags för Emmaboda,kan dom inte flytta till sista veckan i maj eller första vecka i juni då brukar det vara fint väder
Tveksam på om man ska pysa dit - pga vädret .. Men för den som är sugen på att lukta på lite bränt gummi och dylikt bör infinna sig vid stationen i Emmaboda ikväll
Drive it like you stole it - jotack, det är väl ändå det jag gör...
men faaaannn åxå varför måste blir regn när det är dags för Emmaboda,kan dom inte flytta till sista veckan i maj eller första vecka i juni då brukar det vara fint väder
Ne, håller med, d regnar alltid på EDPS Emmaboda tycker ja
Ne, håller med, d regnar alltid på EDPS Emmaboda tycker ja
Fattar inte heller att dom inte lär sig Fan ingen mening att åka dit om det regnar hela dan :'(
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
vädret ändrar sig hela tiden, har kollat smhi hela dagen då var det regn hela dagen först sen nu då det bara ska vara molnigt, men tror jag skiter i emmaboda, kommer fler events i sommar.