Martin 9-3 skrev:
Blodprov.
Kan skära upp stora sår utan att det bekommer mig alls men ett vanligt blodprov vägrar jag.
Smitit ut från två läkarundersökningar när det blev dags att ta prov...
Samma här skärsår och grejer, det rör mig inte så mycket (blöder ju typ varje tag på jobbet då man inte använder handskar fast man ska).
Men jag var nära på svimma då jag fick en nål i fingret och hon började pumpa ur blod ur fingret in i sprutan.
Jag kunde inte sluta tänka på bilden och blev helt jävla likblek.
Shit och jag tycker själv jag är så psykiskt stabil när det gäller fobier. Jag är inte ens rädd för sprutor men det undermedvetna verkar vara.
Det knasiga är att det tog 10 min i väntrummet efter testet var gjort man började blekna. Första gången var jag väl 10 men andra gången så var det inte så längesedan men då var jag mest rädd att det skulle inträffa igen och det gjorde det bara för att man hade det tänket. Så jag är rädd för att jag ska börja må dåligt då jag tar blodprov.
Senast redigerat av Sushikocken (25 april 2010)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!