2767
Sök

Angående: Karavan till Viken träff 29/5 från Linköping

108 Inlägg
16 maj 2010
VinDisel skrev:
Black_Ghost skrev:
940RDALLE skrev:
Lägg ner!!!! Det är 3 styckna som ska åka enligt tråd inläggen. Satsa på sound n style istället för viken är en redig skithåla som knappt finns med på sverigekartan!!!!

Ja jag föredrar hellre viken än Mjölby dessutom e Valdermarsvik mycket finare i natur o miljö än Mjölby..
O det e som sagt va frivilligt att åka med ner till Valdermarsvik..

Vem fan  bryr sig om natur o miljö när vi  ändå förstör o burnar sönder skiten ahah

de e nog sant, man åker inte på bilträff för kolla naturen utan de e de snygga bilarna man vill se smile
PS: och brudarna så klart

142 Inlägg
16 maj 2010
Trådstartare
SOSSE-S13 skrev:
VinDisel skrev:
Black_Ghost skrev:

Ja jag föredrar hellre viken än Mjölby dessutom e Valdermarsvik mycket finare i natur o miljö än Mjölby..
O det e som sagt va frivilligt att åka med ner till Valdermarsvik..

Vem fan  bryr sig om natur o miljö när vi  ändå förstör o burnar sönder skiten ahah

de e nog sant, man åker inte på bilträff för kolla naturen utan de e de snygga bilarna man vill se smile
PS: och brudarna så klart

ja det håller jag me dig om fullständigt man åker för att kolla på bilarna m.m..
Samt kaske man lär känna ngn ny vän på köpet.

3 390 Inlägg
17 maj 2010
Lägg ner allt skitsnack. Låt de som vill åka till Viken åka dit. Ni andra behöver ej yttra er om vare sig antal deltagare eller orten.

Fortsätter detta kommer varningar delas ut.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

142 Inlägg
17 maj 2010
Trådstartare
WeDo skrev:
Lägg ner allt skitsnack. Låt de som vill åka till Viken åka dit. Ni andra behöver ej yttra er om vare sig antal deltagare eller orten.

Fortsätter detta kommer varningar delas ut.

tacka så mycket...

Finns det några fler som vill haka på ner till Viken??

602 Inlägg
17 maj 2010
Kom igen nu folket wink vill ha ännu fler bilar. träffen verkar bli riktigt stor o tanken e ju att fylla minst hela Sound and style parkeringen och parkeringen bredvid lr hur wink big_smile
Senast redigerat av Volvo-lollungen (19 maj 2010)

283 Inlägg
19 maj 2010
vid vilken tid beräknas det med o vara i Sörping? är inne på att hänga på, om ja inte redan hunnit ner dit (A)

Black Deevill

142 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
BlackDeevill skrev:
vid vilken tid beräknas det med o vara i Sörping? är inne på att hänga på, om ja inte redan hunnit ner dit (A)

Beräkar att vara i söderköping runt 16:25 - 16:30
Vi kan göra ett stopp i söderköping på samma parkering som sist, om så önskas vet ej om det går ngn karavan från Söderköping denna gång?
Benny

283 Inlägg
19 maj 2010
Black_Ghost skrev:
BlackDeevill skrev:

Vi kan göra ett stopp i söderköping på samma parkering som sist, om så önskas vet ej om det går ngn karavan från Söderköping denna gång?
Benny

tror inte det är någon planerad karavan faktist, inte ngt som jag hittat iaf. ja de låter bra, passar bra att jag kommer dit då smile

Black Deevill

142 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
BlackDeevill skrev:
Black_Ghost skrev:
BlackDeevill skrev:

Benny

tror inte det är någon planerad karavan faktist, inte ngt som jag hittat iaf. ja de låter bra, passar bra att jag kommer dit då smile

ja  det passar bra att du kommer dit..det går ej ngn från söderköping denna gången men jag kommer göra ett kort stopp för de som vill haka på därifrån

142 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
har ändrat på Första sidan lite mer info

1 738 Inlägg
19 maj 2010
Volvo-lollungen skrev:
Kom igen nu folket wink vill ha ännu fler bilar. träffen verkar bli riktigt stor o tanken e ju att fylla minst hela Sound and style parkeringen lr hur wink big_smile

hehehe inget illa menat men ni vill fylla hela sound n style paarkeringen??? Den är ju inte stor!!! Då är ni inte speciellt många på förträffen alltså?

MVH

602 Inlägg
19 maj 2010
940RDALLE skrev:
Volvo-lollungen skrev:
Kom igen nu folket wink vill ha ännu fler bilar. träffen verkar bli riktigt stor o tanken e ju att fylla minst hela Sound and style parkeringen lr hur wink big_smile

hehehe inget illa menat men ni vill fylla hela sound n style paarkeringen??? Den är ju inte stor!!! Då är ni inte speciellt många på förträffen alltså?

MVH

mjo då vi är rätt många

1 278 Inlägg
20 maj 2010
dom som inte har en bil som ska ställa ut, ska stå på rusta parkeringen, för det blir väldrigt mycket bilar.

Street Knight

142 Inlägg
20 maj 2010
Trådstartare
syabo skrev:
dom som inte har en bil som ska ställa ut, ska stå på rusta parkeringen, för det blir väldrigt mycket bilar.

men hur gör de om alla vill ställa ut sina bilar????
dessutom vet vi redan om det finns gått om parkeringar runt omkring som vi kan ställa oss på..

283 Inlägg
20 maj 2010
Black_Ghost skrev:
syabo skrev:

men hur gör de om alla vill ställa ut sina bilar????
dessutom vet vi redan om det finns gått om parkeringar runt omkring som vi kan ställa oss på..

precis , o dom som vill veta hur högt man kan spela? då borde man ju få åka in på området i mån av plats, eller har ja fel?

Black Deevill

1 278 Inlägg
20 maj 2010
jag vet inte hur det är, men han sa att dom som inte ska tävla om något pris så skulle man inte ställa sig där inne, spelningen så äre väl de som ska tävla som ska stå där inne de andra som vill testa får väl åka in sen någon annan stans:) borde vara så iaf tycker jag, då de låter som attt de kommer väldigt mycket bilar!smile

Street Knight

1 278 Inlägg
20 maj 2010
sen en fråga: varför ska ni åka karavan ner till viken? smile för de står ju i andra tråden att de skulle samlas klockan 17,15 sen åka mot linköping 18,15. det är ju bara en timme?  eller aa ni kanske har mer pengar än oss som går i gymnasiet, för det är ju trots allt några mil dit smile

Street Knight

36 Inlägg
21 maj 2010
Hejsan alla!

För det första så är det jag som bestämmer om hur allt arrangeras på Sound n Style träffen, så är det någon som har bra synpunkter på hur allt ska arrangeras så skriv gärna ett PM till mig.

Vi ska självklart se till att så många bilar får plats inne på området men om det skulle komma väldigt mycket folk så kommer vi att prioritera de som vill vara med i tävlandet i både dB och i utställningen.
De som vill testa på, får i mån av plats ställa bilen inne på området.

Vi har räknat parkeringsplatser och vi får plats med 115 bilar inne på området, några till kan vi nog trycka in om det börjar bli fullt.

Vi kommer att ha parkeringsvakter som kommer att säga hur ni ska ställa er eftersom vi vill ha in så många bilar som möjligt. Respektera deras anvisningar Tack!

Varmt välkommna!!!!
Mvh: Niclas Fredriksson
Sound n Style

Ljud o styling galen
Åker Volvo och bagge.
www.soundnstyle.se

142 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
syabo skrev:
sen en fråga: varför ska ni åka karavan ner till viken? smile för de står ju i andra tråden att de skulle samlas klockan 17,15 sen åka mot linköping 18,15. det är ju bara en timme?  eller aa ni kanske har mer pengar än oss som går i gymnasiet, för det är ju trots allt några mil dit smile

Ja det e ca 9 mil enkel resa från Linköping som vi har sagt tidigare så e det frivilligt.
Ja jag får står att de som pluggar m.m kanske inte har råd att åka så som vi andra som har jobb m.m.

Mvh benny

602 Inlägg
22 maj 2010
bara en vecka kvar wink kom igen nu folket

Sök