2962
Sök

Film: Till en vän...

volvoraggare
4 776 Inlägg
17 juni 2006
vad vad tråkigt det hade inte behövt gå till så alls det hade ju kunnat undvikas om han hade vart hemma den dagen i stället alla som tror att ni är racerkungar lek av er på en bana i stället för i trafiken

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

177 Inlägg
17 juni 2006
jag beklagar sad, en kompis till mig gick bort i en bil olycka för tre dar sen,ofattbart med sant..
en annan kompis krockade förra helgen men det gick bra med honom, och för några veckor sen så var det en 22åring som blev påkörd av nån 18-19 åring som körde på fel sida av vägen för att undvika ett fartgupp o se hur det gick..

tänk om innan ni börjar rejsa med varandra på vanliga vägar,det gör jag iallafall efter allt som hänt senaste tiden..

19 Inlägg
17 juni 2006
beklagar verkligen... håller med om de du skrev de e ju inte bara att trycka ner och hålla där sen... måste ju titta på vägen med!!!

Autobahn Lokomotiv

BMW Power
2 362 Inlägg
17 juni 2006
Tycker låten man får ner från Takida - Give into me är bra mycket mer ös i än vad det är i denna som är med i filmen hmm så som jag vill ha den också sad

BMW, bogsering med wire :/

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
17 juni 2006
FugitivE skrev:
Tycker låten man får ner från Takida - Give into me är bra mycket mer ös i än vad det är i denna som är med i filmen hmm så som jag vill ha den också sad

Kan skicka den om du vill ha den som är med i filmen?

Allt för den där jävla hatten!

BMW Power
2 362 Inlägg
18 juni 2006
THEBADGUY skrev:
FugitivE skrev:

Kan skicka den om du vill ha den som är med i filmen?

Lugnt, jag spelade in själv från själva filmen, bara det att jag vill ha just den där låten på en URL som ligger där hela tiden alltså hmm

311 Inlägg
18 juni 2006
mkt fin film.

Beklagar sorgen sad

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

183 Inlägg
18 juni 2006
Jojo, nog får man sej en tankeställare alltid .. det kan ju hända en själv när som helst :S

Men låten, tar jag hem Takidas så är den mkt snabbare .. skulle vilja ha versionen som spelas i filmen..

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
18 juni 2006
Merca-Hakan skrev:
Jojo, nog får man sej en tankeställare alltid .. det kan ju hända en själv när som helst :S

Men låten, tar jag hem Takidas så är den mkt snabbare .. skulle vilja ha versionen som spelas i filmen..

Mjo...jag märkte det med. Men sen fick jag den låten som spelas i filmen av en kompis.

183 Inlägg
18 juni 2006
THEBADGUY skrev:
Merca-Hakan skrev:

Mjo...jag märkte det med. Men sen fick jag den låten som spelas i filmen av en kompis.

Ahaa.. ja just, men de löste sej för mej med!
Tog hem en version där det stog "Ridin' High Version" .. så nu mår man fiint smile

BMW Power
2 362 Inlägg
18 juni 2006
Någon som kan lägga upp den "rätta" låten på en URL? och låta den vara där typ hela tiden? hmm skulle vara hur snällt som helst.

15 Inlägg
18 juni 2006
Trådstartare
Tack till alla som skrivit en kommenter till denna film, jag vill också beklaga sorgen för er som har varit med att förlora någon nära och kär. Jag ska se om jag kan lägga upp en del takida på min ftp till er som vill ha, återkommer med adress. Tack ännu en gång för visat intresse / Baneman

Allt går utom små barn och trasiga leksaker (och dåliga video länkar, grrr)

208 Inlägg
19 juni 2006
ush, så tragiskt när sånt här händer. klumpen jag fick i halsen när jag såg filmen var bedrövligt stor!

beklagar sorgen sad

15 Inlägg
19 juni 2006
Trådstartare
Jag har fått en del skit post på streetfire om att filmen är ett ihopplock av olika bilder från nätet och att jag sedan har laggt till en lam sång bara för att ge ett kraftfullt intryck, hur jag gjorde filmen är INTE det som räknas utan budskapet i filmen, många av er har fattat det och jag är JÄTTE tacksam för det. Och till er andra som inte fatta och tyckte att den var rolig eller patetist så hoppas jag att ni fastnar med pungen i en skördetröska, jag fattar att ni har svårt att fatta med huvudet fullt av rutten frukt!!!
Visa lite respekt......

//Baneman

Allt går utom små barn och trasiga leksaker (och dåliga video länkar, grrr)

764 Inlägg
19 juni 2006
Funkade ju bra... NOT

TeQuilla

BMW Power
2 362 Inlägg
19 juni 2006
Ingen att bry sig om Baneman, ett bra budskap är det iallafall smile

Fått upp låten på en Url snart? roll

Knegare
139 Inlägg
19 juni 2006
de e så jä*la tragiskt när sånt händer!
Bra film, sprid ut den!

En gång V6, alltid V6 =)

155 Inlägg
19 juni 2006
Beklagar till er alla som har förlorat någon.

Jag har inte direkt någon länk till låten som spelas i filmen, men det är;

Takida - Give Into Me (Ridin' High version)

som finns på deras album Thorns från 2004.

180 Inlägg
21 juli 2006
vad heter låten i filmen, den va jävligt skön

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
21 juli 2006
miniballe skrev:
vad heter låten i filmen, den va jävligt skön

Give into to me(riding high version) med takida

Sök