3797
Sök

Angående: Blackrace Göteborg 2010!

33 Inlägg
15 maj 2010
Alltid sköj att få köra. Inga super tider direkt. Kör med MC-intergralhjälmen damn vad ljud den stänger av för öronen när man kör. Helt klart ovant att köra när man inte hör hur det låter. Sedan hade varit gött att testa en gång å köra med ett par drag slicks däck.

940R du filmade inte när du körde mot mig (om det var du och inte den andra mazda 3:an)? Hade varit trevligt att få se filmen om du hade kameran på vänstersidan hur mycket hjulspinn man har i starten.

Spana in min lilla film om min bil på:
http://www.garaget.org/video/a5wttp2rxg35
eller i HD på Vimeo http://www.vimeo.com/2523510

1 567 Inlägg
16 maj 2010
SS_454 skrev:
Alltid sköj att få köra. Inga super tider direkt. Kör med MC-intergralhjälmen damn vad ljud den stänger av för öronen när man kör. Helt klart ovant att köra när man inte hör hur det låter. Sedan hade varit gött att testa en gång å köra med ett par drag slicks däck.

940R du filmade inte när du körde mot mig (om det var du och inte den andra mazda 3:an)? Hade varit trevligt att få se filmen om du hade kameran på vänstersidan hur mycket hjulspinn man har i starten.

Nej det var nog den andra Mazdan.Nästa gång så  wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 396 Inlägg
16 maj 2010
Riktigt kul var det:) Någon som har film på min bil? Vill se hur det ser ut i starten, spann 1 och hela 2an, får nog ställa in Caltracsen lite

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 567 Inlägg
16 maj 2010

48 Inlägg
25 juni 2010
Trådstartare
Glad midsommar allihopa därute smile
Vi ses igen på Piren fredag 2:a Juli, då vi startar runt 19:00!

48 Inlägg
1 juli 2010
Trådstartare
funktionärer! Behöver vi, alla som vill å kan hjälpa till kom gärna ner en bit före 18:00 smile

1 567 Inlägg
2 juli 2010
Kommer bli kul

93 Inlägg
2 juli 2010
Någon som kan ge mig adressen ditt hittar inte i Gbg är från Skåne liksom tacksam för snabbt svar mvh / robin

207 Inlägg
2 juli 2010
Otroligt dåligt att Tidtagning var katastrof.... Att betala 200 kr för att köra rakt fram utan att få en pålitlig tid.

Ex , Jag hade en 60 Fot på 1,53 sekunder och körde 200 meter på 7,6 sekunder ?
hade 60 fot på 1,7 sek  och körde på 8,8 sek....

Varannan tid var åt helvette.... och resterande tider kan man ändå inte lita på.....

2 Inlägg
3 juli 2010
De flesta kom ju med massor av camaros och mustangs, vafan? och en typ amerikansk familjebil?! Usch, aja tacksam för att det var några fina japsbilar iaf!

1 567 Inlägg
3 juli 2010
Jag fick en tid på 7.6 och tänkte fan va bra!! Men tidtagnigen kuka ur sista racen jag körde

48 Inlägg
3 juli 2010
Trådstartare
vi skall sortera ut tider, nånting strulade, de flesta visar rätt, men nånting har glappat, detta problem fanns förra året vid några tillfällen med. Förra gången fungerade det dock perfekt, och när det inte inte visar några fel så går det ju inte att udnersöka var felet ligger...
Dom tider som blev tokiga är ju ganska uppenbara, så det kommer sållas bort i databasen. 
Ska kolla med vår support i veckan om vad det är som händer med grejerna.

125 Inlägg
1 567 Inlägg
3 juli 2010
Madick1 skrev:
Bilder/film någon?

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105375

Lite bilder

Kockafan
224 Inlägg
4 juli 2010
ja vart väldigt konstiga tider. typ 60fot 1.3sek. tror inte jag har en enda tid som stämmer. var ändå därför jag åkte dit.

Kocken

1 567 Inlägg
10 juli 2010
När kommer resultaten upp på BR:s sida ?

48 Inlägg
12 juli 2010
Trådstartare
så fort som möljigt vår webmaster har vart iväg å skruvat racerbil i Pite i helgen , sen skall en del skumma tider sållas bort oxå

48 Inlägg
14 juli 2010
Trådstartare
nästa race planeras till 6:e augusti, innan dess kör vi ju på Säve den 24:e Juli. smile

50 Inlägg
17 juli 2010
MartenC skrev:
nästa race planeras till 6:e augusti, innan dess kör vi ju på Säve den 24:e Juli. smile

så inget race i frihamnen på söndag då som jag läste något om??

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

Sök