Ska det vara trätt på stora torget? :o vem har varit full nog och gett tillstånd till det?
Hej! Japp det var sakt att det skulle dra i gång i juni på stora torget av ulf som hade slussvackten vid kanalen. Skall ta kontakt med honom nu om någon dag så får jag se om det stämde Mvh//Chrille
Tjena jocke Japp Juli är en bra månad Hoppas på många intreserade nu
hej på mannen! nu har jag varit på de flesta träff enköping,mom,örebro mix och klart som fan ska jag vara med här cokså man är ju ändå medlem i motorzone hoppas en otrolig vacker väder denna dag... synd att min bil är och målet är ej nått än men till nu i vinter ska jag skrapar sparkonto o grisen o löper linnan ut.. men u kan räkna med mig lee kommer att finnas där på plats
Tjena jocke Japp Juli är en bra månad Hoppas på många intreserade nu
hej på mannen! nu har jag varit på de flesta träff enköping,mom,örebro mix och klart som fan ska jag vara med här cokså man är ju ändå medlem i motorzone hoppas en otrolig vacker väder denna dag... synd att min bil är och målet är ej nått än men till nu i vinter ska jag skrapar sparkonto o grisen o löper linnan ut.. men u kan räkna med mig lee kommer att finnas där på plats
Hej! Låter riktigt bra.Skall bli kul att träffas Mvh//Chrille