Tänkte uppdatera här..
Här är en gammal bild som jag missat visa er.. Det är på hur jag löste remoten. Det satt en rundstiftshona på remote kabeln som jag köpte av
7evenforty så jag pressade dit en hane på min remote ifrån stereon.
Sen kommer en lite nyare update och det är att jag drog dit mina dörrsidor igen igår. Hade sönder samma clips på båda dörrarna men men... inget som syns eller märks ännu
Hade en hel del problem med förardörren... fick inte dit skruven till "handtaget" men nu sitter den där den ska.
På bilden på passagerardörren ser man att det ser illa ut på väggen... det är en olycka som skedde när jag skruvade dit högtalaren på den dörren... hade garagedörrarna öppna och vips så tog vinden tag i dörrn och ja... lite lacksläpp... Trist men sånt som händer antar jag
Jag drog även upp hp filtret på 3,5orna till högsta (150) och jag tyckte det lät bättre men å andra sidan vågade jag inte spela lika högt den här gången.
Igår var jag även iväg och hämtade min bränslepump.
Ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt hur jag ska få ihop den
Men det löser sig nog hoppas jag
Blev en högflödes pump ifrån EXD Custom
Har även insett sanningen att man inte ska köpa kabelkit
Mina kablar är tok korta... Så tänkte skarva min ena lågnivåkabel och sen köpa en längre jordkabel och hoppas det räcker för att kunna placera slutsteget på ett lite bättre vis än som det är nu...