2573
Sök

Hur kan stolpskott få tjusiga tjejer?

2 182 Inlägg
28 maj 2010
Stolpskott är väl lika med dumhet?

Har ju hört folk säga "Du är ett jävla stolpskott" när nån gjort nått jäkligt IQ befriat, eller det kanske hänger ihop med hur snygg man är också tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

GREASEMONKEY
822 Inlägg
28 maj 2010
Tjejer i allmänhet så som dom med fördelaktigt utseende och dom med mindre fördelaktigt utseende ligger helst med killar som är så kallade "bad boys" (fula och snygga) i första hand när det kommer till one night stands, killen som är snäll och skötsam (fula och snygga) på t ex en fest får se sig åsidosatt fast han flörtat med bruden hela kvällen, sen kommer tuffingen och tar na till sin lya, på så vis slipper bruden att dumpa han på morgonen för hon vet att hon blir utkörd typ .. det har jag fått reda på då samtalsämnet kommit upp ett par gånger på dvs fester, MEN killen som är den snällare varianten får det långvariga när bruden vill ha det stadiga ! nu är det ju inte alla tjejer som tänker så men ett generellt vanligt fenomen.

Killar går nog mer på looken och tjejerna går mer på personligheten tror jag när det kommer till förhållande.

Mvh S.Österdahl

Evolution garage
275 Inlägg
28 maj 2010
"nördar" är inga players. Trogna, artiga, snälla och omtänksamma m.m..

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

Roos
29 maj 2010
Vill en tjej muffla för natten, intefan tar hon den fulaste killen på festen trots att han kanske är den snällaste? Ni killar fungerar likadant. Ska man gå seriösare klart som fan man, och då säger jag nog nästan alla, går på personlighet. Oavsett hur ful Åsa är i dina ögon så är hon den vackraste i världen för Bertil som är kär i henne.

Vänd på steken. Varför ska då alla "snygga" killar, alltid ha de snyggaste tjejerna?

1 523 Inlägg
29 maj 2010
Roos skrev:
Vill en tjej muffla för natten, intefan tar hon den fulaste killen på festen trots att han kanske är den snällaste? Ni killar fungerar likadant. Ska man gå seriösare klart som fan man, och då säger jag nog nästan alla, går på personlighet. Oavsett hur ful Åsa är i dina ögon så är hon den vackraste i världen för Bertil som är kär i henne.

Vänd på steken. Varför ska då alla "snygga" killar, alltid ha de snyggaste tjejerna?

Snyggaste tjejerna tittar man på, det är dom "normal"-snygga man vill va ihop med

1 468 Inlägg
29 maj 2010
Noiseprojekt skrev:
Roos skrev:

Snyggaste tjejerna tittar man på, det är dom "normal"-snygga man vill va ihop med

+1

Dom snyggaste tjejerna e juh för det mesta dom som varenda jävel vill åt. o varför vilja vara med en sån?
Bättre med dom som ser normala ut o liksom lite lagom ist för flashigt då dom för det mesta är mer omtänksamma snällare o mer rara i sitt sätt att beté sig då dom kanske tänker lite mer på vad dom kan förlora om dom nu tycker om personen i fråga.

Dom snyggare killarna e väl dom som tror att dom är något o tror dom kan få allt o alla. men i slutet e d dom som förlorar ändå då dom flesta tjejer gärna vill ha lite positiv omtänksamhet och ett moget omhändertagande o inte nån jävla fjolla som tror dom kan få allt o alla bara för dom har lite vax i håret o lite skrot i örat.

Jag själv e inte den snyggaste direkt. men ja har däremot en lagom snygg tjej o 3 barn i dagsläget.
O ja VET vad ja har o förlora.

Rätta mig gärna om ni misstycker smile

1 523 Inlägg
29 maj 2010
Leo86 skrev:
Noiseprojekt skrev:
Roos skrev:

+1

Dom snyggaste tjejerna e juh för det mesta dom som varenda jävel vill åt. o varför vilja vara med en sån?
Bättre med dom som ser normala ut o liksom lite lagom ist för flashigt då dom för det mesta är mer omtänksamma snällare o mer rara i sitt sätt att beté sig då dom kanske tänker lite mer på vad dom kan förlora om dom nu tycker om personen i fråga.

Dom snyggare killarna e väl dom som tror att dom är något o tror dom kan få allt o alla. men i slutet e d dom som förlorar ändå då dom flesta tjejer gärna vill ha lite positiv omtänksamhet och ett moget omhändertagande o inte nån jävla fjolla som tror dom kan få allt o alla bara för dom har lite vax i håret o lite skrot i örat.

Jag själv e inte den snyggaste direkt. men ja har däremot en lagom snygg tjej o 3 barn i dagsläget.
O ja VET vad ja har o förlora.

Rätta mig gärna om ni misstycker smile

+3 wink

Roos
29 maj 2010
Noiseprojekt skrev:

Fan vad korkat. En jävligt snygg brud kan ha lika mycket innanför pannvecket som en som är jävligt ful. Och en brud som är sk "normal"snygg kan väl vara lika korkad som en pangbrud.

1 523 Inlägg
29 maj 2010
Roos skrev:
Noiseprojekt skrev:

Fan vad korkat. En jävligt snygg brud kan ha lika mycket innanför pannvecket som en som är jävligt ful. Och en brud som är sk "normal"snygg kan väl vara lika korkad som en pangbrud.

Självklart kan dom ha det!
men det är så det är! smile

Diktator
968 Inlägg
29 maj 2010
det är väl så att snygghet går hand i hand i lack of IQ i båda könen? såklart finns det undantag som alltid..

som någon sagt redan, allt är relativt... men en sak är säker, utsidan kommer förändras med ålder, och har du baserat din personlighet på ditt utseende, så är du rätt körd.. medan vi som enligt mainstrem trender inte ser snygga ut har hunnit träna upp världens bästa personlighet. det handlar om att planera, hittar man en ful tjej eller kille och den har världens härligaste personlighet så vet man ju vad man får. men om man faller för muskler så vet man ju aldrig vad den har inför pannbenet

inga pengar på banken, inget jobb, 10 kilo övervikt har inte stått i vägen för mig när jag skaffade tjejen jag har nu. och det är klassisk "vad fan ser hon i honom, han är ju skit ful".

1 468 Inlägg
29 maj 2010
Roos skrev:
Noiseprojekt skrev:

hurså då? känner du dig träffad? roll
isf har du en poäng big_smile
Senast redigerat av Leo86 (29 maj 2010)

Roos
30 maj 2010
Leo86 skrev:

Nepp, vad andra anser om mig är deras ensak. Alla har olika smak och tycke smile

1 468 Inlägg
30 maj 2010
Roos skrev:
Leo86 skrev:

Nepp, vad andra anser om mig är deras ensak. Alla har olika smak och tycke smile

så sant smile.

GREASEMONKEY
822 Inlägg
30 maj 2010
Alla snyggingar är självklart inte korkade, dom lär sig bara leva på sitt utseende. De som har mindre fördelaktigt utseende lär sig leva på sitt intellekt, går ibland åt skogen för vissa på båda sidorna.

Mvh S.Österdahl

484 Inlägg
30 maj 2010
ta mig som exempel, jag ser ut som en påse hästar, ändå föll någon för mig, måste vara nåt med syret vi andas in eller nåt ;D

Föddes till att älska Volvo.

+Uppfinnare+
643 Inlägg
30 maj 2010
skönheten ligger ju faktiskt i betraktarens öga. förra året när jag var tillsammans med en tjej så sa jag till min kompis: "Är inte hon det vackraste som finns?", och han svarade att nä, det tyckte han inte. Han tyckte givetvis att hans tjej var det snyggaste som fanns, men det tyckte inte jag. Slutsatsen är alltså: Vill man satsa på något långvarigt så måste det kännas rätt för en själv. Teorin om "den rätte" stämmer alltså enligt mig. Vill man bara ha en one night stand är det bara att hälla i sig ett par shotar och ta sig an den som är mest villig tongue

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
30 maj 2010
Trådstartare
Idag kom det ytterligare ett superexempel! Hade möte i föreningen. En kanonfin tjej hade en snubbe som såg allmänt bonnig och ful ut.

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

663 Inlägg
30 maj 2010
Utsidan får en intresserad, insidan faller man för..

92 Inlägg
4 juni 2010
Christian_N skrev:
Utsidan får en intresserad, insidan faller man för..

HELT rätt!

Street Knight

trucken
563 Inlägg
4 juni 2010
är man ingen torris och är urkass på att skratta så brukar de funka. jag menar det finns mer än utseende som lockar, sen är de klart (iaf för mej) att man vill ju vara stolt och visa upp sin troffé, så klart att utseéndet spelar roll. men har man tråkigt med en person så har man nog valt fel, livet är långt för kort för att man ska ha tråkigt. ett exempel är jag själv, jag är lite konstig men har sharm och är vansinnigt trevlig. så jag behöver en tjej som är lite korkad. för sån är jag=)

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

Sök