ja något sådant skulle ju funka om det bara finns plats och du kommer på något fiffigt sätt att tanka på, vore ju gutt o kunna använda orginal tanklock så man slipper öppna bagaget o hålla på o drittla där inne med munstycket
![tongue](img/smilies/tongue.png)
jo tydligen så ska -87 vara sista årsmodellen med mauellt ställbar diff eller något liknande innan den byttes ut mot Torsen diffen som du borde ha
taget från wiki:
After 1987, Audi replaced a manually-locking centre differential with the Torsen (TorqueSensing) Type 2 ("T2") centre differential. This allowed engine torque to be automatically directed to individual axles as driving conditions, and grip warranted.
vad jag kan förstå så ställde man manuellt om man ville ha det diffat eller inte, vilket borde resultera i att du kan få bägge bakdäcken att snurra lika snabbt hela tiden ( typ som en svetsad diff men du kan stänga av och på den ^^) men jag kanske har fått det om bakfoten
haha jadu det bytet vore något du
det jag har tänkt göra är att plocka hela drivpaketet med axlar och hela kittet, renovera det och sen bara byta ut det mot det som sitter på min.
min bakdiff är nämligen slut så det vore gutt att slippa dunket när man växlar
![wink](img/smilies/wink.png)
sen hade jag väl tänkt bygga om det skiten som jag river bort från min med någon rolig diff, stabilare stag o dylikt, grövre drivaxlar bak, värre bromsar och förhoppningsvis några roliga ställbara dämpare
fick tyvärr inte motorn som satt i den krockade S2an, den va nämligen nyrenoverad
annars hade jag hinkat i den i min och och använt min gammla o bygga på ^^