Vad är det för nötter som skriver i denna tråden? Uttalar sig om saker dom inte har en aning om.
Bil har du säkert redan köpt. Men att jämföra en M3 med en GT-R34 är som äpplen och päron. M3 = lättare bil, bakhjulsdriven. GT-R34 = 4 wd, 4ws, tyngre bil, GT vagn.
Angående delar så skall man veta att GT-R34:an INTE är billig att hålla igång. Så är man ute efter en bil som är driftsnålare än GT-R34:an så skulle jag ha valt M3:an. Däremot tycker jag att M3 är en tråkig bil jämfört med en GT-R34. Du lär få mer uppmärksamhet samt du får en rejält ovanlig och rolig bil.
Vårdar du bara en 34:a och trimmar den på Rätt sätt så har du en fantastisk bil som verkligen har en egen karaktär. Angående kvaliteten så ligger 34:an i samma klass som en M3 då det var Japans Premiumvagn när den såldes. Man fick slanta närmare 800.000 kr i England för UK spec bilarna när dom såldes nya. När man stänger dörrarna samt känner på reglagen i en GT-R34 så förstår man att den är bastant byggd, det andas kvalitet.
Däremot har jag ett tips för Er som är sugna på 34:or, kolla efter ORIGINAL bilar. Inga söndertrimmade lik. Blir fruktansvärt dyrt om något går sönder då det är en high-tech vagn utan dess like.