3390
Sök

Tips på dubbel-din

19 Inlägg
8 juni 2010
Trådstartare
Kommer mycket snart att köpa en dubbelDinare till min Mustang och vill gärna ha lite förslag. Prislappen ligger mellan 7,000-11,000. Det enda krav jag egentligen har är plats för SDkort. Om någon har feedback på övriga bra features eller finesser så får ni gärna hojta till. Exempel- Blåtandsfunktion till mobilen. Funkar det bra?
Jag behöver helt enkelt veta om det är något jag ska tänka på.
Lutar starkt åt en Pioneer, Clarion eller Alpine.
Alla tips och förslag tas tacksamt emot! smile

Ride safe!

593 Inlägg
8 juni 2010
Jag har en Kenwood dubbeldin som har allt man kan tänkas behöva, dock EJ plats för mediauppspelning via SD-kort, men med dubbla USB så löser man det ju enkelt med USB>SD-adapter..
Eventuellt kan jag tänka mig att göra mig av med min maskin pga uteblivet bygge..
Blåtand funkar kanon, min maskin syncar hela telefonboken och kan även ta emot SMS(ej iphone), givetvis har den handsfree också..
Navin kommer från Garmin och funkar kalas att köra efter, den tar tyvärr inte fartkameror men annars är den mycket potent!

Hör av dig för mer info

/Jerker

19 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
Jag förstår att det är många som är nöjda med sina Kenwoodar...utesluter inte dom heller. Hur är läget med Alpine? Någon som har erfarenheter av deras dubbeldin?

198 Inlägg
9 juni 2010
Alpines 2DIN är (givetvis) bland det bästa du kan få tag på, ingen ingång för SD-kort, dock USB- och iPod/iPhone.

Kör du runt med originalstereon?

Nu finns Alpine på Facebook!
www.facebook.com/AlpineSweden

19 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
Japp, kör med orginalsteron där CDväxlaren har skurit ihop mad. En fråga ang usb kontakten på Alpine. Sitter den på framsidan av panelen eller är det som på vissa av Pioneers att det löper en kabel som man kan gömma...roll
Senast redigerat av Alabama (9 juni 2010)

642 Inlägg
9 juni 2010
Alabama skrev:
Det blev en Alpine
http://www.alpine-electronics.se/produc … w502r.html
Hoppas den blir bra...

Om inte annat så såg den iaf jäkligt snygg ut smile

198 Inlägg
11 juni 2010
Alabama skrev:
Japp, kör med orginalsteron där CDväxlaren har skurit ihop mad. En fråga ang usb kontakten på Alpine. Sitter den på framsidan av panelen eller är det som på vissa av Pioneers att det löper en kabel som man kan gömma...roll

Antar att jag inte behöver svara på frågan, bra val wink

Nu finns Alpine på Facebook!
www.facebook.com/AlpineSweden

55 Inlägg
14 juni 2010
Pioneer AVH-P4200DVD så klart, har haft den 1 vecka. Fungerar grymt, har allt som du kan tänka dig.

Welcome to the world of Quattro...

Sök