Vi håller alla tummarna för uppehåll ikväll...men just nu regnar det tyvärr, ganska kraftigt o... Sitter ca 0,5 km, från träff punkten...så ganska troligt de regnar där med
Vi håller alla tummarna för uppehåll ikväll...men just nu regnar det tyvärr, ganska kraftigt o... Sitter ca 0,5 km, från träff punkten...så ganska troligt de regnar där med
Asch vi ser positivt på detta nu tycker jag är trots allt 7timmar kvar tills träffens officiella "öppningstid"
Bra att det kommer in reserv idéer! Men precis i skrivande stund så ser det ut att klarna upp redan nu.. bor iofs ca 1.5mil utanför Örebro! men det ser helt klart ut att kunna klarna upp en del!!
"sitter och håller tummarna här framför datorn"
Jag hoppas även så som teo_ skrev på att det blir mycket bilar!!
Alldeles riktigt så har det slutat regna redan, molnigt på himlen dock, men inga jätte mörka moln. Kommer nog ganska troligt nån liten skur till, men som sagt några timmar till innan träffen börjar.
Verkar som någon vill ha samlingen i Comventumgaraget om det är pissigt väder.. Har det garaget fler våningar,eller är det bara bottenvåningen som gäller när man åker ner där? Isåfall skippar jag träffen ikväll.
Är uppehåll som många sagt redan och om den håller i sig så ser jag inget fel med att mötas vid Ica. Även om det duggar eller så,så bör det väl gå tycker man.
Verkar som någon vill ha samlingen i Comventumgaraget om det är pissigt väder.. Har det garaget fler våningar,eller är det bara bottenvåningen som gäller när man åker ner där? Isåfall skippar jag träffen ikväll.
Är uppehåll som många sagt redan och om den håller i sig så ser jag inget fel med att mötas vid Ica. Även om det duggar eller så,så bör det väl gå tycker man.