Antar att det flesta här inne vet lite info om Forza 4a's "Car Clubs"
Vad sägs som ett Garaget.org Car Club?
Absolut, utan tvekan, men hur funkar det? om jag köper en bil, tunar den i fem timmar så kan någon komma och trasha inställningarna helt för att få den att drifta, eller?
Absolut, utan tvekan, men hur funkar det? om jag köper en bil, tunar den i fem timmar så kan någon komma och trasha inställningarna helt för att få den att drifta, eller?
Det låter som ett dum grejj att ha med tkr jag :s Förhoppningsvis går det väll att låsa vissa aspekter
Det låter som ett dum grejj att ha med tkr jag :s Förhoppningsvis går det väll att låsa vissa aspekter
"Car clubs will let players gather and work together towards common goals as well as share cars, paint jobs, and tuning settings with other team members"
"Car clubs will let players gather and work together towards common goals as well as share cars, paint jobs, and tuning settings with other team members"
:S
Jag tycker nästan dom måste göra så man kan låsa bilarna. För som sagt, inge kul att spendera flera h med att tuna en bil, sen kommer det nå jippo som vill drifta och fuckar upp allting
Jag tycker nästan dom måste göra så man kan låsa bilarna. För som sagt, inge kul att spendera flera h med att tuna en bil, sen kommer det nå jippo som vill drifta och fuckar upp allting
haha eller någon som gillar lackering och händer samma sak där, men conceptet är ascoolt, speciellt om det inte är random personer som är med i gruppen utan kanske utser en tuner och en lackerare eller nåt som kan fixa bilar till andra i gruppen som inte hantetar det lika bra!
haha eller någon som gillar lackering och händer samma sak där, men conceptet är ascoolt, speciellt om det inte är random personer som är med i gruppen utan kanske utser en tuner och en lackerare eller nåt som kan fixa bilar till andra i gruppen som inte hantetar det lika bra!
Vi kan ju hålla rätt bra kontakt via forumet, så vi kanske kan göra ngt slags system osv när man fått kolla närmare på det hela
43 dagar kvar! Fan, de längtas väl inte? Gillar dock inte hastighetsmätaren och varvräknaren Men det är väl en vane sak. Hur funkar det med saker och sånt från forza 3? Dom nämnde nåt om de, men sitter på lektion så hade lite delad fokus (A)
Angående det där med att få sakerna du hade ifrån FM3
Så som jag fattat det så så får man inte själva bilarna man hade i sitt garage, med inställningarna osv. Utan dom giftar en sån typ av bil till en. vilket är lite synd, för jag ser ingen mening i att få tex en Mazda MX-5 eller Honda Civic om jag ska behöva tuna om dom igen. Men jag kan ha fel, hoppas jag på. Dom har inte släppt så mkt detaljer om ämnet
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra