3386
Sök

Vilken mobiltelefon har du vart mest nöjd med?

160 Inlägg
14 juli 2010
steifan skrev:
Min SonyEricsson K550i.

http://www.gnetagalten.se/images/00033/ … i-0003.jpg

Haft den sedan december 2007 och den har nästan aldrig strulat.
Klagade på att den inte hittade simkortet en gång samt att den blir lite seg
om den inte omstartats på ett tag. I övrigt förvånansvärt hög driftsäkerhet.

Den bästa mobilen jag också har haft, funkar alltid big_smile
Den tål mycket med stryk med tongue

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
14 juli 2010
http://i27.tinypic.com/j0iana.jpg

Min Samsung SGH V200. Den införskaffades 2004 och fungerar fortfarande felfritt trots en del missöden genom åren smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

535 Inlägg
14 juli 2010
Nokia 5800

Klarar allt i princip allt och håller jättebra.

Dock blir det ny snart, ska förlänga abonemanget.

<3 Japs
680 Inlägg
14 juli 2010
Säger som de flesta här, 3310...j*vlar vilken MOBIL! big_smile  Finsk kvalité när den är som bäst! wink

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Pfffft
906 Inlägg
14 juli 2010
Alla Samsung regerar! Nu sist Samsung Touch <3

Umadbro?

112 Inlägg
14 juli 2010
Sony Ericsson W810i som jag har haft sedan den släpptes och den funkar klockrent än idag!

Min andra lur Sony det med Cybershot Bond utgåvan K800i som funkar klockrent!

Please be patient, monkey learning to drive!

502 Inlägg
14 juli 2010
Trådstartare
Cizla skrev:

Köpte en Samsung U700... Sämsta skit jag nånsin haft. Ljudet sluta funka efter ett par månader... Krom detaljerna lossnade så man såg den vita plasten under. Blä! Kommer aldrig mer i hela mitt liv äga en samsung!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 juli 2010
skalman1 skrev:
FoXoN skrev:
Cizla skrev:

Köpte en Samsung U700... Sämsta skit jag nånsin haft. Ljudet sluta funka efter ett par månader... Krom detaljerna lossnade så man såg den vita plasten under. Blä! Kommer aldrig mer i hela mitt liv äga en samsung!

Instämmer, har haft 2 st samsung i jobbet, först en stöttålig som hade så extremt dåligt ljud vid samtal att den åkte tillbaka till säljstället.
Enda alternativet i prisklassen var en annan samsung med touchskärm, nästan lika dåligt ljud i den och uselt menysystem.   Nä samsung och sony ericsson kan dra åt h*lvete.

Instämmer, alla Samsung jag känt på har varit billigt byggda och haft något otroligt dåliga OS. Jag skulle aldrig köpa en sådan...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

809 Inlägg
15 juli 2010
senaste smile Sony ericsson Xperia X10i ända jag inte luskat ut är hur i helvete man byter tema! :p

http://i30.tinypic.com/2jdlthc.jpg

998 Inlägg
15 juli 2010
En liten uppdatering, En annan skit bra mobil är Ericsson T39 innan dom blev SE, fick den 2001 och pappa tog över den 2003 och han använder den fortfarande och den funkar klockrent. Tål allt.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted&#65279; for the sake of wanteness.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 juli 2010
Självklart den jag har nu, HTC Desire
http://prylzonen.se/wp-content/uploads/2010/02/htc-desire-ofc-530x435.jpg

En annan bra kandidat från förr är min gamla, fortfarande fungerande, Siemens S45.
Otroligt bra kvalitet, passningstid på 2 veckor, riktigt sköna knappar..men den är ju...typ 8-9 år gammal nu tror jag tongue
http://shopper.cnet.com/sc/32561834-2-200-0.gif
Senast redigerat av Mortalis (15 juli 2010)

7 Inlägg
15 juli 2010
Iphone är den bästa om man ska väga in allt, ingen mobil slår den på alla punkter smile

vinnarskalle!
907 Inlägg
15 juli 2010
Min 3310 var oxå riktigt slitstark, med garfield-skal smile

Vilken telefon har bäst kamera då? Är det fortfarande SE?

Jag är sugen på någon av dessa telefoner, men vilken ska man ta? nokia 6700 och SE J20I
Senast redigerat av Casy (15 juli 2010)

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
15 juli 2010
iPhonen helt klart. Ingen annan har ens varit i närheten...

Smålänning
7 883 Inlägg
15 juli 2010
steifan skrev:
Min SonyEricsson K550i.

http://www.gnetagalten.se/images/00033/ … i-0003.jpg

Haft den sedan december 2007 och den har nästan aldrig strulat.
Klagade på att den inte hittade simkortet en gång samt att den blir lite seg
om den inte omstartats på ett tag. I övrigt förvånansvärt hög driftsäkerhet.

Hade också en sån som jag var grymt nöjd med, I ett halvår sad

Sen pajade displayen och jag hade slarvat bort kvittot.

Har lagat den nu, med display från en fuskskadad likadan, och en ny knappsats @ 60 kr på lokala mobilverskstan blev den som ny smile Minns inte vad det va för fel på knapparna dock tongue

SE är riktigt lättmekade mobiler smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

321 Inlägg
15 juli 2010
Min N95 har varit klockren i 3 år.. Fortfarande bättre än de flesta SE lurar som kommer ut nu..

Men man måste ju prova nått nytt så det blev en Samsung Wave. Det är kvalité rakt igenom. Troligtvis den bästa mobilen som någonsin har byggts.

EViLution!

Das vas das das
179 Inlägg
16 juli 2010
bästa mobilen jag haft är min fösta Nokia någon blå grön stöttålig sak, funkar fotfarande.
sämsta mobilen är min nuvarande samsung f480 (var fan har jag lagt den nu!!) halva displayen funkar ej och den dyker hela tiden och kameran är ett skämt. men den var bra när jag fick den tongue

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 juli 2010
Nokia 3310 FFS!!

Betydligt bättre än både min N95:a, N96:a, LG 800-nånting och allt vad det har varit.

Har varit Tre-kund sen tre kom till sverige så jag har den allra första 3G-luren med, en Motorola A835. Riktig tegelsten på femton kilo utan batteri (nej inte egentligen men den känns så) men den funkade iaf som den skulle och frös inte fast hela tiden eller tog en minut att sätta på som min nuvarande N96:a.

ALDRIG MER NOKIAS N-SERIE!!!!!!!

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

272 Inlägg
16 juli 2010
än så länge har mina telefoner fungerat felfritt och jag är super nöjd med mina 2 jag ägt, Nokia 3310 och SE C905. varför krångla till det å byta tele en gång om året som många verkar göra? smile

502 Inlägg
16 juli 2010
Trådstartare
MT-Adam skrev:
än så länge har mina telefoner fungerat felfritt och jag är super nöjd med mina 2 jag ägt, Nokia 3310 och SE C905. varför krångla till det å byta tele en gång om året som många verkar göra? smile

Precis, bara köra på med det som man gillar och funkar. smile

Sök