I've booked Sturup Raceway on the 02-08-2010 from 9.00 - 16.00. We have the full course for drift practicing. More infomation can be found on facebook. http://www.facebook.com/?sk=events#!/ev ... 7016718398
If you want to join please email me at kim@jocksbilimport.dk
The cost is Dkr. 1650,00 and must be paid to Jocks Bilimport before the 28.07.2010.
Riktigt kul och se dom köra. Var själv och körde med grabbarna i Hässleholm i söndes och kan säga att dom är riktigt trevliga oxå. Tog lite bilder oc kommer lägga upp dom på http://www.sideways.nu/
Blev detta evenemang av? Har någon tagit bilder eller filmat? Vet att danskarna är mycket bra och de har bra bilar dem driftar med. Tyvärr missade jag dagens aktiviteter men ser fram emot nästa gång.
Blev detta evenemang av? Har någon tagit bilder eller filmat? Vet att danskarna är mycket bra och de har bra bilar dem driftar med. Tyvärr missade jag dagens aktiviteter men ser fram emot nästa gång.
Ja, jag och herrn Hellberg var där iallafall. Ett par tusen bilder oss emellan och Peter fick nog en hel del guldklimpar. Sitter och sorterar/redigerar just så det kommer...
Kan ju berätta en dålig nyhet att en viss bil körde in i ett räcke och totalkvaddade. Du kan ju själv gissa vilken... =/
@AnesN: Och kom lite tidigare nästa gång! Eller iallafall skicka ett pm nästa gång du ska köra mer inspirerat. Din bil är ju bara ett måste för min kameralins...
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Skulle ju köra från första början men sen blev det inte av för allt började klydda, sen igår snackade jag med dansken som hyrde banan och körde några varv bara hade ju varken däck eller bensin med mig till det :p , jag var där sen kl 9 bara att jag inte körde det var X-antal bilar som krockade , En silvia körde in i räcket så huven/lampan/front gjorde sitt, sen den gråa supran gjorde något så tanklocket flög av och sidokjolarna , och den som körde in i räcket och total kvaddade sen var det ju x-antal mindre smällar själv kom man hem utan läppen bara