primeramannen skrev:
torhild skrev:
Tjenare!
Skall nu införskaffa mig ett nytt batteri som skall driva bara ljudsystem. Vill ha ett kraftigt för att i fortsättningen kunna driva en lite större ljudanläggning utan ha att en hel drös med batterier.
Om generatorn har nånting med hur stort batteri man kan ha så är den runt 60amp iallafall.
Jag har kikat på dessa batterier, batterier är dyra det vet jag men nog måste det finnas billigare än så här?
http://webkat.mekonomen.se/inetkat/defa … konomen.seartikelnr:
20-73011 och
20-68015Länka gärna hemsidor som har billiga men BRA batterier.
om det bara ska driva ljudanläggningen så är det där fel batterier för dig för det där är start batterier du ska ha förbruknings batterier.
sen säger du att du har en budget på 2-3k och det billigaste av dom batterierna du har valt kostar 3689kr hur går det ihop?
Det går ju ihop helt utmärkt då han frågade om det verkligen inte finns några billigare än de han hittat. Dvs de han länkat.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"