INFÖR: Douchebag Rally - 14 augusti - DATUM + NY TRAILER!

Defeatist
28 juli 2010 · 103 Inlägg

Fan det här låter juh riktigt skojjigt big_smile

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
charem STHLM(S)LOW CREW!
28 juli 2010 · 564 Inlägg

_terror_ skrev:

charem skrev:
låter roligt:D

visst gör de? big_smile Försök värva några! Ju fler destå roligare! vi måste minst få ihop runt 30-50 bilar för att de ska bli av smile

Ska göra mitt bästa med att samla på bilar, jag är troligvis med iallafall smile

MVH/c

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
_terror_
28 juli 2010 · 122 Inlägg

charem skrev:

_terror_ skrev:

charem skrev:
låter roligt:D

visst gör de? big_smile Försök värva några! Ju fler destå roligare! vi måste minst få ihop runt 30-50 bilar för att de ska bli av smile

Ska göra mitt bästa med att samla på bilar, jag är troligvis med iallafall smile

MVH/c

Tung!

Än så länge har vi bara fått in en anmälan. Tänkte börja fylla på listan "Deltagare" ikväll. Vill ni att en bild på eran bil ska finnas på hemsidan, så posta en länk till eran favoritbild!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
28 juli 2010 · 122 Inlägg

Funderar på om man kanske ska trycka upp ett gäng dekaler.. typ en schyst dekal att säta på huven eller i bakrutan för typ 20-30kr. Vore det något? De är ju kul om man gör reklam för skiten så de blir fler människor som vill vara med nästa gång.

Annars kan man ju fixa massa små stickers att sätta upp här och där.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
MeepMeep Finraggare
28 juli 2010 · 2 381 Inlägg

Jag är på - någon som vill åka srt8 runt mälaren och hjälpa till att filma?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
_terror_
28 juli 2010 · 122 Inlägg

kameramannen skrev:
Jag är på - någon som vill åka srt8 runt mälaren och hjälpa till att filma?

härligt!! glöm inte att gå in på hemsidan och anmäla dig så du kommer med på listan! Vill du att din bil ska postas i fotoalbumet så skicka med en länk när du anmäler dig smile

Sprid ordet till vänner! Finns också en facebook-grupp att gå med i. Sök på "Douchebag Rally"

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
28 juli 2010 · 122 Inlägg

Behöver hjälp. Någon som vet parkeringar man kan stanna på? Måste börja planera mer i detalj nu..

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
28 juli 2010 · 122 Inlägg

Inga mer som tänkte anmäla sig?

uppdragslistan släpps på hemsidan imorgon, och datumet kommer på fredag!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
volvoentusiasten
28 juli 2010 · 4 005 Inlägg

Kul initativ!

Spidermaniac
28 juli 2010 · 23 Inlägg

låter kul! jag är på beroende på datum smile

_terror_
29 juli 2010 · 122 Inlägg

Spidermaniac skrev:
låter kul! jag är på beroende på datum smile

Datumet släpps på fredag. Idag släpps uppdragslistan på hemsidan.

Gå gärna med i facebook-gruppen och sprid ordet!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_Palmen
29 juli 2010 · 306 Inlägg

Lätare att få med folk när man vet datum, säkert många som kommer när det väl drar igång

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se
_terror_
29 juli 2010 · 122 Inlägg

_Palmen skrev:
Lätare att få med folk när man vet datum, säkert många som kommer när det väl drar igång

Antar det också.. Men vi drar ut lite på det för att att fler folk ska bli intresserade.. Det här är ingen spontansak utan lite mer seriöst.

25 / 51 UPPDRAG LIGGER UPPE PÅ HEMSIDAN UNDER 'TOUR'

Datumet och ny trailer släpps imorgon.. senare kommer en ny logga samt en ny flyer.

Senast redigerat av _terror_ (29 juli 2010)

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
tingvall
29 juli 2010 · 164 Inlägg

Verkar askul! Anmäler mig när jag vet vilket datum så jag inte jobbar. Har även bjudit in 30 pers till FB gruppen som skulle kunna "passa" att vara med. Dekaler tycker jag är en skitbra idé, syns man finns man!

En sak bara... Tyckte uppdragen var lite väl anpassade till er killar wink

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"
_terror_
29 juli 2010 · 122 Inlägg

tingvall skrev:
Verkar askul! Anmäler mig när jag vet vilket datum så jag inte jobbar. Har även bjudit in 30 pers till FB gruppen som skulle kunna "passa" att vara med. Dekaler tycker jag är en skitbra idé, syns man finns man!

En sak bara... Tyckte uppdragen var lite väl anpassade till er killar wink

Du kan vara lugn. Jag kan avslöja att Douchebag Rally kommer vara en lördag smile Jättebra av dig att bjuda in vänner! Tack för de!

ja jag funderar på att trycka upp dekaler, men det kostar ju en del, och jag vet ej hur många som kommer vara med. Känns lite dumt att jag ska spändera lite över 2.000:- om de bara är kanske 9 pers som är med.

jag betalar redan ca 150kr/månad för hemsidan. Så vi får se smile Bestämmer mig nästa vecka.

men som sagt, datum avslöjas imorgon!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Qualifier
29 juli 2010 · 10 Inlägg

Låter kul.. om man inte har något annat för sig den dagen så e jag med smile och kan säkert få med mig några polare

_terror_
29 juli 2010 · 122 Inlägg

Qualifier skrev:
Låter kul.. om man inte har något annat för sig den dagen så e jag med smile och kan säkert få med mig några polare

Coolt! Gå in på hemsidan och anmäl dig, de går ju alltid att "avboka".. men de är lättare för oss om du redan har anmält dig än att göra de sista minuten smile

Bli gärna medlem i facebook-gruppen och bjud in dina vänner smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Patchi
29 juli 2010 · 237 Inlägg

jag är på beroende på datumet, behöver veta datumet då innan jag kan säga att jag är 100% säker att jag kan komma. Men det låter jävligt roligt big_smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
_terror_
29 juli 2010 · 122 Inlägg

Patchi skrev:
jag är på beroende på datumet, behöver veta datumet då innan jag kan säga att jag är 100% säker att jag kan komma. Men det låter jävligt roligt big_smile

Kommer inatt.. eller om ni har tur, kanske redan ikväll wink

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Patchi
29 juli 2010 · 237 Inlägg

_terror_ skrev:

Patchi skrev:
jag är på beroende på datumet, behöver veta datumet då innan jag kan säga att jag är 100% säker att jag kan komma. Men det låter jävligt roligt big_smile

Kommer inatt.. eller om ni har tur, kanske redan ikväll wink

tack! det skulle va skönt att få veta i tid så att man kan kolla i kalendern och planera in detta smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang