3013
Sök

Behöver råd angående lägga upp bilder på en bil?

351 Inlägg
30 juli 2010
Trådstartare
Hej, jo ja har just fått muntligt av chefen en bil som j har nu tagit hem och håller på att fixa upp.Jag ska få ägarbeviset så fort ja har körkortet i hand sa han.Men då till min fråga,kan ja lägga upp bilder på min bil fast den inte står på mig än.Den står på företaget än så länge,men jag har den ju redan hemma så den är praktiskt taget min nu.
Så vad kan ja göra?,måste jag vänta tills den står på mig innan jag lägger upp lite kort först?

Förvirrad Toyota ägare!!!

Dansken

689 Inlägg
30 juli 2010
Det skulle jag aldrig tänka mig är nått problem. Säkert hälften av bilarna på garaget står ju på nån förälder

Aldrig nöjd
804 Inlägg
30 juli 2010
Det är inga problem.

Livet är för kort för att äga Volvo.

6 632 Inlägg
30 juli 2010
Så länge de är tillräckligt med info och bra bilder så är de lugnt

De/Dem

I got Dubs!
2 423 Inlägg
30 juli 2010
§1 Generellt

* Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.
    * Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna, vilket gäller även gamla (sålda) bilar. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna.
    * Bilar som laddas upp måste ägas eller framföras av den som publicerar, alternativt någon närstående (sambo, släkting, förälder osv). Sålda bilar är OK så länge man väljer att man sålt bilen och när. Det är absolut inte tillåtet att lägga upp bilar man aldrig ägt. Att göra så kan leda till avstängning.
   * Totala renoveringsprojekt / -objekt (med få undantag) är inte tillåtna.
    * Dubbletter är inte tillåtna som "aktuella bilar". Har tidigare ägaren kvar bilen på sidan så måste du be respektive ange att bilen är såld innan du lägger upp den.

351 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
Men då får jag chansa då?,blir jag avstängd så blir jag väl det.Bilen är ju faktiskt min enligt chefen,fast den skrivs över på mig när jag börjar närma mig körkortet.Men okej jag lägger upp den då,får hålla tummarna=)

Dansken

Sök