ironandre skrev:
M_icke_ skrev:
Det mesta som säljs på den sidan är ren BS.. Billiga skitsteg med kalleankawatt..
Märks tydligt om man kollar avsäkringarna på steget att dom ligger långt under vad som hade behövts för dom effekterna..
Sen är det oftast inte för mycket effekt som dödar, utan för lite, om du pressar steget hårt så ger det oren signal som överhettar basarna.
okej, men även om du tycker att basarna på den sidan är skit så vilket hade du föredragit av dem två jag nämnde? Om jag fattat det rätt så som du skrev så ska man gärna ha lite mer watt?
Jag hade aldrig köpt något från den sidan!
Några anledningar (som jag tycker du bör läsa igenom):
1. Han som har sidan kan antingen inte svenska så bra eller är extremt dyslektisk. Att sidan är full av grammatiskt inkorrekta meningar, särskrivningar och felstavningar gör att den verkar ruskigt oseriös.
2. Där finns inga som helst uppgifter om vem som ligger bakom sidan, inga telefonnummer, adresser, namn eller något!
3. ALLA stegen har för hög spec i förhållande till vad dom är avsäkrade till, visst att detta kan komma från tillverkaren, men jag hade fortfarande inte köpt dom.
4. Där är fel/ otillräckliga uppgifter på många(om inte alla) basarna.
5. Dom har ett urdåligt sortiment och ofta bara en produkt från varje märke.
6. Dom säljer basar men har inga monoblock att erbjuda i sortimentet.
7. Bilderna på alla produkterna är så små att man knappt ser.(även "förstoringarna" som har samma storlek som ursprungsbilden)
8. Dom har inga kända märken alls. Nästan alla sidor som är seriösa har åtminstone ett seriöst märke bakom sig.