Måste också tacka för en väldigt välplanerad och bra bilträff/utställning Ett stort eloge till arrangörerna som gjort ett otroligt bra jobb O tack till alla trevliga människor och fina bilar som var där
Woodman, tack till dig som hjälpte mig med ljudet, var jätte kul o testa på något nytt
Måste också tacka för en väldigt välplanerad och bra bilträff/utställning Ett stort eloge till arrangörerna som gjort ett otroligt bra jobb O tack till alla trevliga människor och fina bilar som var där
Woodman, tack till dig som hjälpte mig med ljudet, var jätte kul o testa på något nytt
Vassego det var så lite . Klart man hjälper till. Bara att fräga igen om det skulle behövas.
Håller med om att det var en KANON utställning. Tack till er arrangörer.
//WooDMaN
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Vill ni låna nån bild så fråga Linda Larsson (sambon) alias 82Larsson här på gorg. så får ni säkert låna nån. Har även bilderna utan vattenstämpel om nån föredrar det istället o ange fotograf på annat sätt istället.
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
ja jag håller med de övriga mycket trevlig dag med massa trevligt folk känada som okända riktigt kul . hopasp vi ses nästa år igen tack för mej mvh Leo_
Verkar ha varit en grym dag för er! Synd att den krockade med våran AugustiTräffen 2010 annars hade det varit grymt kul att ha varit med på ert evenemang. Till nästa år kanske vi kan deltaga på varandras evenemang? Mvh Marcus "Woodpecker" Tell Ordförande
"Jäsingens!!!!!.... Denna träff glömde jag bort! Verkar ha varit en kanontillställning på alla plan - får planera mitt liv litet bättre nästa år! Jättefina bilder av alla som delat med sig här! Tack för det. Björn
Jag var ut en sväng och kikade, var hemskt många bilar där! Kunde inte stanna allt för länge då det var varmare än jag trodde, haha... Men jag blev förvånad över hur stort det var. Riktigt lyckat, grattis!