3925
Sök

Eftersnack: Mantorps träffen (Citygross)

232 Inlägg
15 augusti 2010
trots att man sköt växellådan tycker jag fan det var riktigt bra stämning igår, folk lekte på en bra plats, o folk körde sina repor på vägen bredvid, kändes väldigt bra träffen igår, tummen upp faktiskt, håller man inne med lek och så tills de fått stänga o vakten åkt så får man vara ifred därute!

"Håller det inte så är det bara skit"

266 Inlägg
15 augusti 2010
kan bara hålla med, en kanon träff..

VIP Medlem
251 Inlägg
15 augusti 2010
jok3 skrev:
syabo skrev:
Bra träff!smile vill se film  på han som lekte lite med sin V70, skön snubbe:p

Är det min du menar eller var det någon där efter mig smile

Du gjorde min kväll säger jag bara!! hahah, kom ju skapligt med rök också!!
I övrigt va träffen som de flesta tycker riktigt skön, inte jättemånga bilar. Men det va ju jättemånga med tanke på kort varsel.. Förövrigt grymt Suprabygge Kevlar!!
Senast redigerat av Qziny (15 augusti 2010)

kevlar_soul
15 augusti 2010
Tack!! Det värmer!

Lackerare
587 Inlägg
15 augusti 2010
synd att man missa sån träff

166 Inlägg
15 augusti 2010
grym träff!!. Jag ser verkligen fram emot nästa. Finns nog inte mycket bättre ställen att ha träffar på...folket står mitt i centrum och kan glo på både lek och race samtidigt. Tummen upp!

Ses på nästa träff smile

Turbo femma

Snoozy
15 augusti 2010
haha ja jag hade kul som kan synas på ett av filmklippen på första sidan här...   hehehe  attackskåpet fick bekänna färg kan jag lova..

69 Inlägg
15 augusti 2010
riktig bra träffa o även att luftburken åkte av. så kul vi hade=) en sån träff till=)

40 Inlägg
15 augusti 2010
mickius skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/ksdlznakd9ht[/video]

[video]http://www.garaget.org/video/3daoaj3ibtz9[/video]

Kul att du lägger upp länkar till filmerna jag la upp.....
Hade ju känts lite mer reko med en förfrågan om det först kanske?!?! Men men, kul att folk får se att de finns iaf.. tongue

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...

40 Inlägg
15 augusti 2010
Mkt bra träff!! Ser fram emot fler såna i framtiden!! smile

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...

570 Inlägg
16 augusti 2010
den här träffen va en av dom bästa i sommar iaf:) kommer lätt dit igen med gänget ifrån västervikom det blir fler träffar;) hoppas det blir det;)

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

kevlar_soul
16 augusti 2010
Det kommer att bli en träff till, det garanterar jag, men när, ja det får ni veta bara några dagar innan. På så vis slipper vi bli störda smile

Låter det bra?

274 Inlägg
16 augusti 2010
Trådstartare
kevlar_soul skrev:
Det kommer att bli en träff till, det garanterar jag, men när, ja det får ni veta bara några dagar innan. På så vis slipper vi bli störda smile

Låter det bra?

Låter som en bra idé:)

VIP Medlem
251 Inlägg
16 augusti 2010
kevlar_soul skrev:

Låter det bra?

Hålla utkik 5 gånger om dan big_smile

Nu till allvaret. Jag tycker att det är en grym idé, vi åkte tyvärr hem runt halv tolv på kvällen o jag hade inte sett en enda polis, vilket va riktigt skönt!

274 Inlägg
16 augusti 2010
Trådstartare
Qziny skrev:
kevlar_soul skrev:

Låter det bra?

Hålla utkik 5 gånger om dan big_smile

Nu till allvaret. Jag tycker att det är en grym idé, vi åkte tyvärr hem runt halv tolv på kvällen o jag hade inte sett en enda polis, vilket va riktigt skönt!

Ne polisen kom ju när de flesta hade åkt o resten va påväg... så runt 00.30-1.00 då kom de en polis bil...

Arg Snickare
875 Inlägg
17 augusti 2010
Ja det var en rolig träff! Synd att växellådan rasade på s2an sad hade velat sett lite mer av den! Såg dig på MoM helgen innan och då gick något sönder för dig också. Otur!

Vi från Västervik kommer garanterat nästa gång!

347 Inlägg
17 augusti 2010
kevlar_soul skrev:
Det kommer att bli en träff till, det garanterar jag, men när, ja det får ni veta bara några dagar innan. På så vis slipper vi bli störda

Låter det bra?

Det låter som en bra ide! Lägg ut inlägget tre dar innan nästa träff är? smile

Det vart en mycket trevlig kväll tycker ja allt! smile Din supra va redigt nice stog länge och titta på den! smile
Senast redigerat av T-Andersson (17 augusti 2010)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve

R som i Robban....
122 Inlägg
17 augusti 2010
Snoozy skrev:
haha ja jag hade kul som kan synas på ett av filmklippen på första sidan här...   hehehe  attackskåpet fick bekänna färg kan jag lova..

kul att se ditt attackskåp i lite action på film! smile måste få hem min snuttan så ska du få kämpa lite med attackskåpet wink

1 072 Inlägg
17 augusti 2010
Vad har man missat? :p Inte en susning om detta...

Snoozy
18 augusti 2010
RoobsteR skrev:
Snoozy skrev:

kul att se ditt attackskåp i lite action på film! smile måste få hem min snuttan så ska du få kämpa lite med attackskåpet wink

haha ja se nu te o få fart på combin igen..   så vi kan ta en match..

Sök