Som rubriken. Behöver platsen i 1-2-3månader. Kan inte lämna besked riktigt ännu. Jag 1.st ska infinna mig. Förvara 1.st personbil dygnet runt. Byta stolar och allmänt polerande.
När? Gärna omgående men ser du detta först om 2veckor så hör gärna av dig ändå.
NI SOM FRÅGAR OM DET GÄLLER EN SUPRA ELLER PORSCHE ELLER VANLIG SVENSSONBIL - Bry inte er.
Ja ni skulle sett, fick sådana svar sist. Hade ja ingen värsting så hade dom inget garage att dela ut.
Tjena Bjare... Benni här. Jag har ju garage som jag knappt använder.. Vet inte om du skulle vara intresserad av det? Kanske lite litet för dig eller? Ha de..
Tjena Bjare... Benni här. Jag har ju garage som jag knappt använder.. Vet inte om du skulle vara intresserad av det? Kanske lite litet för dig eller? Ha de..
Får jag ha dig i åtanke? Hemma hos dig kan jag iofs rulla ut om platsen inte räcker. Har just nu, fått ännu ett förslag men platsen är tyvärr alldeles för liten.
Klart du får ha mig i åtanken.. Vill du kan du ju alltid komma förbi och kolla in om platsen räcker om du inte kommer ihåg... Som sagt jag använder knappt garaget själv förutom när jag ska städa och vaxa bilen max en gång varannan månad...