haha jag kommer bara att köra fel eller något:P måste ju pröva att köra på bana någon gång i livet=)
Haha lyckas du köra fel är du duktig Däremot kan man köra för långt som AMG-mannen. Det är absolut inte omöjligt
Haha! Kommer ni öka avståndet så man kan köra hela sträckan denna gång? Enda som behövs är ju att nån kollar så man har tillräcklig bromssträcka om man ska gasa till 250+ Km/t. Så kan man ju åka tillbaka vid avfarten längst ner.
Haha lyckas du köra fel är du duktig Däremot kan man köra för långt som AMG-mannen. Det är absolut inte omöjligt
Haha! Kommer ni öka avståndet så man kan köra hela sträckan denna gång? Enda som behövs är ju att nån kollar så man har tillräcklig bromssträcka om man ska gasa till 250+ Km/t. Så kan man ju åka tillbaka vid avfarten längst ner.
Jag kanske jobbar helgen som denna körning är på, men jag hoppas givetvis inte att jag gör det. Finns det möjlighet att skriva in sig för körning efter 14:30 isåfall?
When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Har ni kollat angående sträckan på 50 km/t och uppåt körningen? Vet ett par roliga bilar som sitter och väntar på svar om ni ska köra hela sträckan eller "bara" 600m. Vore fint om ni kunde svara ASAP Tack!
Har ni kollat angående sträckan på 50 km/t och uppåt körningen? Vet ett par roliga bilar som sitter och väntar på svar om ni ska köra hela sträckan eller "bara" 600m. Vore fint om ni kunde svara ASAP Tack!
Mvh Mange
Vi diskuterar och planerar ang förslaget just nu. vi återkommer med ett svar så snart som vi kan
/TBR
PeeWee_ skrev:
Har beskymmer med 7an, så kommer jag så blire som publik
Okej, sånt är tråkigt! Men du får komma titta istället då som sagt, kommer att bli ordentligt med folk denna gång!