2282
Sök

Barncancerfonden Projektbil. Projekt Framtid

210 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
Här kommer en länk till Hallands Nyheters artikel om inbrottet.
http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.11257 … -projektet

597 Inlägg
19 februari 2011
Man blir inte bara förbannad utan även besviken på att det finns sådana typer av människor. Lider med er och hoppas verkligen att ni återfår sakerna.

MVH

210 Inlägg
19 februari 2011
Trådstartare
PlatinumRacing skrev:
Man blir inte bara förbannad utan även besviken på att det finns sådana typer av människor. Lider med er och hoppas verkligen att ni återfår sakerna.

MVH

Ja man blir uppriktigt ledsen över att någon kan göra en sån sak. Jag hoppas att den/dom har lite hjärta och samvete kvar så att vi kan få tillbaka sakerna.

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Idag ringde Tv4 Halland och ville komma och  intervjua oss angående bilen och inbrottet.
Ni som har möjlighet och vill kan se det på tv4 halland ikväll kl 18:30 och klockan 22:00

Jag kommer även att lägga en länk till intervjun här sedan.

2 924 Inlägg
21 februari 2011
bcf_bilen skrev:

bcf_bilen skrev:
Idag ringde Tv4 Halland och ville komma och  intervjua oss angående bilen och inbrottet.
Ni som har möjlighet och vill kan se det på tv4 halland ikväll kl 18:30 och klockan 22:00

Låter toppen!

Tror detta kommer lösa sig med råge och utveckla sig till väldigt postitivt för projektet, för en sådan uppmärksamhet blir troligtvis en utmärkt marknadsföring som sponsorerna kommer ställa sig i kö för, i en mkt större omfattning än tidigare wink

EDIT: Vilken bil är det ni har ställt ut på Elmia innan, som nämns i tidningsartikeln? smile

~ Life is short, have FUN! ~

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
peegee skrev:
bcf_bilen skrev:

bcf_bilen skrev:

Låter toppen!

Tror detta kommer lösa sig med råge och utveckla sig till väldigt postitivt för projektet, för en sådan uppmärksamhet blir troligtvis en utmärkt marknadsföring som sponsorerna kommer ställa sig i kö för, i en mkt större omfattning än tidigare wink

EDIT: Vilken bil är det ni har ställt ut på Elmia innan, som nämns i tidningsartikeln? smile

Jag hoppas verkligen att det komme att ordna sej.

Förra bilen som jag byggde tillsammans med mitt ex hette Joker02.

Pim_Pim
21 februari 2011
bcf_bilen skrev:

Finns det någon live länk så man kan kolla 18:30 ?

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Pim_Pim skrev:
bcf_bilen skrev:

Finns det någon live länk så man kan kolla 18:30 ?

Här ska du kunna se det.
http://www.nyhetskanalen.se/lokalt/halland

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Här kommer en länk till nyheterna på tv4 Halland. Återkommer med ny länk när man kan se själva intervjun på nyhetskanalen.
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debat … id=1270448

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
21 februari 2011
man blir ju inte mer än annat förbannad. hoppas det löser sig på det bästa sättet och att du kommer till garaget en morgon och allt står utanför.

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Michkijn skrev:
man blir ju inte mer än annat förbannad. hoppas det löser sig på det bästa sättet och att du kommer till garaget en morgon och allt står utanför.

Jag håller med dej. Man blir så trött på folk. Ja det hade varit helt underbart om det kunde vara så.
Kommer att bli svårare för tjuvarna att sälja sakerna nu.

2 914 Inlägg
21 februari 2011
vilken fin sak ni gör detta för, och som så många säger så är det förbannat att det finns sånt folk och att dom lämnar tillbaka prylarna,

speciellt när det är till en sån fin sak. inte bara en liten stackare som blir av med sina prylar som kan vara dem sista småpengarna som fanns i spargrisen.

lycka till mvh kalle.

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
vilken fin sak ni gör detta för, och som så många säger så är det förbannat att det finns sånt folk och att dom lämnar tillbaka prylarna,

speciellt när det är till en sån fin sak. inte bara en liten stackare som blir av med sina prylar som kan vara dem sista småpengarna som fanns i spargrisen.

lycka till mvh kalle.

Tack så mycket. Ja vi får hoppas på det.

2 914 Inlägg
21 februari 2011
har ni inget att jobba med under tiden ni väntar på nyheter om sakerna??

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
har ni inget att jobba med under tiden ni väntar på nyheter om sakerna??

Jo det finns alltid något som man kan förbättra ännu mer.

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
21 februari 2011
Tråkigt som fan med stölden! Är inte lika begåvad på att skriva fina rader som andra här men men..

Det ni gör är helt underbart och ni ska ha en massa cred för det! Hoppas ni får tillbaka sakerna smile

Mvh!

Tja!

210 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Dennis_999 skrev:
Tråkigt som fan med stölden! Är inte lika begåvad på att skriva fina rader som andra här men men..

Det ni gör är helt underbart och ni ska ha en massa cred för det! Hoppas ni får tillbaka sakerna smile

Mvh!

Tack så otroligt mycket för det.

729 Inlägg
22 februari 2011
fy fan vilka idioter som bara ska förstöra ! om dom nu visste om tanken med hela projektet hur fan kunde dom sno allt har dom inget samvete eller! aja hoppas att det löser sig allt görs ju till en god sak, hoppas ni får mer sponsorer nu efter tv och tidningar då kanske det kommer igång igen. lycka till!

gick även med på facebook åklart smile
Senast redigerat av larsson740Gl (22 februari 2011)

210 Inlägg
23 februari 2011
Trådstartare
larsson740Gl skrev:
fy fan vilka idioter som bara ska förstöra ! om dom nu visste om tanken med hela projektet hur fan kunde dom sno allt har dom inget samvete eller! aja hoppas att det löser sig allt görs ju till en god sak, hoppas ni får mer sponsorer nu efter tv och tidningar då kanske det kommer igång igen. lycka till!

gick även med på facebook åklart smile

Ja det är riktigt illa att någon kan göra så här.
Känns inte alls kul när man har jobbat så hårt med att få allt att gå i lås.
Får verkligen hoppas på att dom lämnar tillbaka sakerna.

210 Inlägg
23 februari 2011
Trådstartare
Pratade med Folksam nu för några minuter sedan och dom går inte in och täcker något av det som blivit stulet då det räknas som bildelar. Bilen skulle varit försäkrad för att få något på försäkringen.
Inget som man tänker på då bilen har varit nedplockad. Alltid lär man sej något nytt.
Så nu blir det att försöka att jobba ihop pengar för att kunna köpa nya saker.

Sök