2479
Sök

Barncancerfonden Projektbil. Projekt Framtid

149 Inlägg
24 augusti 2010
DET kommer bli så snyggt sen big_smile

210 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
KiWmasTer skrev:
DET kommer bli så snyggt sen big_smile

Ja det kan du ge dej på smile
du har ju möjligheten att komma och tjuvkika.

utbildad klant
2 197 Inlägg
24 augusti 2010
Oj redan 3 sidor smile jag hoppas ni inte stöter på några problem eller nått utan allt går smidigt. lycka till säkert inte den enda att tycka detta smile

Mvh O.Frankeståhl

1 051 Inlägg
24 augusti 2010
oggy_swe skrev:
Oj redan 3 sidor smile jag hoppas ni inte stöter på några problem eller nått utan allt går smidigt. lycka till säkert inte den enda att tycka detta smile

Om dme stöter på problem är jag säker på att där finns många som är frivilliga att hjälpa till smile

210 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
oggy_swe skrev:

Ja det har gått fort. Verkar som Projekt Framtid intresserar många och det känns jätte bra.
Vi kommer garanterat att stöta på motgångar efter vägen men det är ju bara att ta nya tag.
Tack så mycket för dina lyckönskningar.

210 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Eleanor-Mannen skrev:
oggy_swe skrev:

Om dme stöter på problem är jag säker på att där finns många som är frivilliga att hjälpa till smile

Ja det hade varit kanon att få hjälp när problemen kommer... Vi kommer garanterat att stå och montera sista kvällen innan avtäckningen.

utbildad klant
2 197 Inlägg
24 augusti 2010
Eleanor-Mannen skrev:
oggy_swe skrev:

Så sant så big_smile

Mvh O.Frankeståhl

210 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Fick ett mail från BT-Agenturer och dom planerar att sätta in Hertz och Stinger i bilen. Väntar med spänning på deras spec. när det gäller antal och storlek på högtalarna.

210 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
då har man fixat ett nyhetsbrev till sponsorerna

149 Inlägg
25 augusti 2010
bcf_bilen skrev:
Fick ett mail från BT-Agenturer och dom planerar att sätta in Hertz och Stinger i bilen. Väntar med spänning på deras spec. när det gäller antal och storlek på högtalarna.

det kommer nog bli jävligt bra big_smile

210 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
KiWmasTer skrev:
bcf_bilen skrev:

Det ska bli riktigt kul att få börja montera att sedan. Det kan ju även hända att dom kommer och hjläper oss med själva installationen.

149 Inlägg
25 augusti 2010
bcf_bilen skrev:
KiWmasTer skrev:
bcf_bilen skrev:

Det ska bli riktigt kul att få börja montera att sedan. Det kan ju även hända att dom kommer och hjläper oss med själva installationen.

det är ju jävligt bra big_smile så smidigt som möjligt tongue

210 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
Jag har äran att välkomna vår nya sponsor. Bilupplysningen.se

20 Inlägg
26 augusti 2010
underbar ide kommer absolut att följas....

volvo 142 turbo / supra mkiv

FD Team Projekt Framtid
16 Inlägg
26 augusti 2010
Bra jobbat Frank !

210 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
supra_totte skrev:
underbar ide kommer absolut att följas....

Härligt att höra.

210 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
Rullis skrev:
Bra jobbat Frank !

Tackar tackar.... ja man gör ju så gott man kan smile

168 Inlägg
26 augusti 2010
Lycka till med projektet kommer följas! smile

210 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
Robin-T skrev:
Lycka till med projektet kommer följas! smile

Tack så mycket. Följ oss gärna på Facebook.
http://www.facebook.com/group.php?gid=1 … amp;ref=mf

Top Secret
180 Inlägg
26 augusti 2010
inte varje dag man ser något sånt här, kan säga att Alla uppskattar detta!
Kul att någon gör någonting för Barncancer, det är det mest hemska som kan hända sina Föräldrar, att man får begrava sina egna barn - borde vara tvärtom .. (även kul med alla projekt som går för "välgörenhet".

Kommer följas, och följs redan!

/ Perzz00n

Utför Lackeringsjobb!
- Kontakt via PM!

Sök