3461
Sök

Sidospeglar överdrag?

Hemlös
321 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
Tjo

Såg för ett tag sen en bil som hade överdrag över sina sidospeglar. Såg inte så bra, men kan tänka mig att det påminner om sådana överdrag man måste ta på sig på skorna på skolor/dagis och sånt ibland. Just denna bil hade överdrag med tyska flaggans färger.

Vet någon vart man kan köpa sådana eller liknande?

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

29 Inlägg
27 augusti 2010
tjo! har en kompis som har sådana på sin passat, veet dock inte vart man köper dom yikes

Skaune
27 augusti 2010
De finns knappt o köpa i tyskland! jag e själv tysk o när jag var nere så fann de nästan inte mer, hittade några på ebay dock! tror baa e finns med tyska flaggan, hittar du några så säg till!

Hemlös
321 Inlägg
11 september 2010
Trådstartare
BAH finns ju ingenstans!

Vad ska man söka på för att hitta de på ebay?

STIGA BANDIT!

Skaune
13 september 2010
CruiZin skrev:
BAH finns ju ingenstans!

Vad ska man söka på för att hitta de på ebay?

Spiegelüberzug

//tysken

Hemlös
321 Inlägg
14 september 2010
Trådstartare
Aha smile

Hittade några nu, men inte via ebay utan på amazon.de

http://www.amazon.de/Spiegelverkleidung … B003TOC52A

Det är ju en version utav dom iaf smile

STIGA BANDIT!

196 Inlägg
14 september 2010
CruiZin skrev:
Aha smile

Hittade några nu, men inte via ebay utan på amazon.de

http://www.amazon.de/Spiegelverkleidung … B003TOC52A

Det är ju en version utav dom iaf smile

FY VAD FULA smile smile

Full fart spar tid!

Hemlös
321 Inlägg
14 september 2010
Trådstartare
Det kan ingå i ett visst stuk serru tongue

STIGA BANDIT!

196 Inlägg
14 september 2010
Spelar väl ingen roll, då är stuket fult smile Men glöm inte att sätta på dig likadana öronlappar big_smile

Full fart spar tid!

Skaune
14 september 2010
de e ju inte den bästa versionen, den snyggare har smalare ränder i flaggan!

Hemlös
321 Inlägg
15 september 2010
Trådstartare
Mm, ja vet tongue

STIGA BANDIT!

Skaune
15 september 2010
Adiiii skrev:
Spelar väl ingen roll, då är stuket fult smile Men glöm inte att sätta på dig likadana öronlappar big_smile

Och som vanligt så är det trådskaparen som bestämmer vad ahns anser är snyggt, och jag kan inte se att det efterfrågas nånstans om en åsikt i stukets snygghet eller fulhet?

196 Inlägg
15 september 2010
Axor skrev:
Adiiii skrev:

Och som vanligt så är det trådskaparen som bestämmer vad ahns anser är snyggt, och jag kan inte se att det efterfrågas nånstans om en åsikt i stukets snygghet eller fulhet?

Jag trodde vi hade yttrandefrihet i Sverige? Tänk om jag hade sagt att dom färgar av sig på lacken då när dom blir våta? Då hade trådskaparen blivit glad om upplysningen och det va inte det han frågade efter! Hmm!

Full fart spar tid!

Skaune
15 september 2010
Adiiii skrev:
Axor skrev:
Adiiii skrev:

Jag trodde vi hade yttrandefrihet i Sverige? Tänk om jag hade sagt att dom färgar av sig på lacken då när dom blir våta? Då hade trådskaparen blivit glad om upplysningen och det va inte det han frågade efter! Hmm!

hehe jo självfallet har vi yttrande frihet, tänker mer som så att om TS vill ha sånna och tycker att de är snygga och sen får höra att han kanske borde skaffa matchande öronlappar till sina fula spegelöverdrag kanske inte är så trevligt? finns mycket vi har rätt till i det här landet, men som kanske inte alltid är lämpligt eller trevligt! men jag kan förstå om du tycker de är fula, men de va ju trors allt inte det han frågade efter ju!
Reagerade nog mer på den onödiga öronlapps kommenntaren, aja nu ska vi inte vara några ovänner om detta! åter till ämnet!

196 Inlägg
15 september 2010
Axor skrev:
Adiiii skrev:
Axor skrev:

hehe jo självfallet har vi yttrande frihet, tänker mer som så att om TS vill ha sånna och tycker att de är snygga och sen får höra att han kanske borde skaffa matchande öronlappar till sina fula spegelöverdrag kanske inte är så trevligt? finns mycket vi har rätt till i det här landet, men som kanske inte alltid är lämpligt eller trevligt! men jag kan förstå om du tycker de är fula, men de va ju trors allt inte det han frågade efter ju!
Reagerade nog mer på den onödiga öronlapps kommenntaren, aja nu ska vi inte vara några ovänner om detta! åter till ämnet!

Lilla gubben, jag skojade ju med honom bara därför att jag tyckte att dom påminde om öronlappar, han tog ju inte ens åt sig, sluta sura nu! smile

Full fart spar tid!

Skaune
15 september 2010
Adiiii skrev:
Axor skrev:
Adiiii skrev:

Lilla gubben, jag skojade ju med honom bara därför att jag tyckte att dom påminde om öronlappar, han tog ju inte ens åt sig, sluta sura nu! smile

Haha ok jag får ta de på mig jag lät faktiskt som en surgubbe nu när jag läste igenom vad jag skrivit! kanske har jag bara sovit dåligt vad vet jag!
Sen e ju dom inte till för o va snygga, de var ju bara för o visaa att man  hejjade på tyskland i wm! jag e själv tysk o letade efter dom menn hann aldrig få ag på några, strax efter vm var slut var de omöjliga att hitta nere i tyskland... kan du förlåta mig lilla gumman? wink //Henrik

196 Inlägg
15 september 2010
Axor skrev:
Adiiii skrev:
Axor skrev:

Haha ok jag får ta de på mig jag lät faktiskt som en surgubbe nu när jag läste igenom vad jag skrivit! kanske har jag bara sovit dåligt vad vet jag!
Sen e ju dom inte till för o va snygga, de var ju bara för o visaa att man  hejjade på tyskland i wm! jag e själv tysk o letade efter dom menn hann aldrig få ag på några, strax efter vm var slut var de omöjliga att hitta nere i tyskland... kan du förlåta mig lilla gumman? wink //Henrik

Jag är också tysk men skulle aldrig få för mig att sätta något sånt på min bil, det är som att jag skulle klä på mina katter en t-shirt med en tysk flagga på, men ja, din ursäkt är godtagen! cool

Full fart spar tid!

Sök