Det var då drifting i Almnäs för anmälda den 11/9. Det var ganska stort tryck från utomstående som gärna ville se men tyvärr var detta ingen publikevenemang. Men väldigt roligt att se att många vill kolla! Alla var jätte nöjda över dagen och det var riktigt kul! Så nu kommer bilder från mig! Dessa är tyvärr oredigerade mest för att snabbt få upp dom så folk kan få se Får se om jag lägger upp några redigerade sen!
Dagen började självklart i depån!
Fin besök!
Det ska ju lättas!
Finbesök där också!
Uppvisning och finjustering!
Måste varna att dom första bilderna här är rätt tråkiga i och med sportläget. Inget verkar vara vid liv och det ser nästintill ut som bilen står stilla. Men ta det lugnt. Det kommer bättre
Lite rök fick vi till på det våta underlaget
Nu ser ni kanske skillnaden
En av mina favoriter!
Blir lite varmt
Det var allt för mig! Vill ni ha mer information så kan ni självklart slänga iväg ett PM eller gästboksinlägg!
Till nästa år kommer det vara lite hårdare tag än det nu varit, t.o.m. börja med ska vi i crew åka på besök hos mer etablerade för att lära oss av deras kunskap så vi kan ta med den hem för att få vår verksamhet att fungera bättre.
Vi har MYCKET att lära oss, alla av oss....
Men överlag en rolig dag för alla inblandade som körde för målet är ju att man ska kunna köra sin bil säkert och samtidigt ha roligt...... vi är väl det närmaste man kan kalla svenska drifting folkracing gänget ?