Tjenna har nu tänkt o lägga upp en tråd på mitt projet som är en volvo 142 som de ska mosas i en b230ft med lite godis i... målet med bygget är att få en riktigt finn bil med möe mos i! har ju kommit en bit med bygget så alla... Visa mer
tjena folket har inte hänt alls mycket med 142an nu för först va jag o skaffa mig en 940turbo som jag har bytt motor i som har tagit sin lilla tid... o så har jag varit o hämtat mig en supra som ska skruvas ihop men de kan de va värt för den kommer nog bil mer än skoj o köra sen!! siktar på 700-800hk!
tjenatjena har varit väldigt dålig på att uppdatera på ett bra tag men nu ska jag försöka komma igång igen;) har hänt en hel del jag har fått bilen lackad med väldigt bra resultat!! och så har jag även haft i gång motor även det med mycket bra resultat så nu är jag taggad till 1000 att få färdigt bilen till nästa sommar! målet är atts tå färdig till elmia! drar upp lite bilder så ni får se som den står nu istället!
här är en bild från när jag fick igång motorn. de ända som krångla va ett litet bränsle läckage men de va snabbt fixat sen fick de bli lite pill på datan för start mappen var helt åt helvete...
Tjena! i dag har jag varit och inhandlat allt i bromsväg! så nu blire o ta tag i bromsarna så jag kan få ner bilen på backen igen. bilder kommer senare! stay tuned!
tjena tjena! nu har ja införskaffat mig ett par nya fram lykter som jag har börjat provmontera med ett mycket gött stuk;) sen har jag satt i alla rutor o målat listerna svarta o så har jag stått o skrapat rutlim en som är ett jävla kladd menmen blir för jävla gött ilf!