Har inte vart så jätte aktiv här på ett tag...men det har hänt en del t.ex tvättat mattan med högtryckstvätt, rost lagning och sen så har jag kört bilen till skolan idag få se om den står kvar imorn....
Kommer att sammanställa en gäng bilder imorn eller på tisdag på det som har hänt
Märkte att det inte var så många bilder för det har vart lite arbetsmiljö för min systemkamera...men men det få duga med dessa så länge
Det tog ett litet tag att få bort all skit från mattan..
Smuts pöl
lagat ett litet hål...första gången jag spacklar..
Rost i stora lass
Sen så la jag lite tid på lite kabel
Ser lite bättre ut
Sen som sagt så jag bilen på plåten i skolan och väntar på att få en ny tröskel, när det är gjort så skall jag ta in bilen och kolla diverse länkar, bussningar och avgasvärden på bilen
Sen har vi börjat med projektarbete i skolan, så jag valde att ta när jag skall byta bromsar till s6 bromsar. Jo jag vet att det är kanske inte första prioritet just nu men det måste göras ändå.
Och igår kom jag över en kamremsats oöppnad för en femhundring, så det händer en del trots allt
Kan tillägga att det är besiktning på fredag så får se hur domen lyder för bilen!
Efter det så blir det:
Fixa eventuella tvåor Lädervård Vinterdäck Koppla in radio, högtalare och slutstegen Riva fronten för kamrems byte, rengöring av diverse saker så som intercooler och fixa lite rost Byta bromsarna fram till s6ans Fixa diverse små sker på lacken Sänka bilen
Det kommer tillkomma bra mkt mer saker under tidens gång, men det är inte så lätt att hålla igång ett projekt med studiebidrag Skall försöka fixa något jobb under lovet eller liknade så det händer något här