så allt rullar på som fan nu!! gjort nytt innetak gjort ny golv matta....! köp nått kjolpaket (bruden gjort slut ) så nu ska allt demoteras och en spackling kvar på taket sen blir hon lackad!! kommer bli så sjukt niice när allt är klart
så allt rullar på som fan nu!! gjort nytt innetak gjort ny golv matta....! köp nått kjolpaket (bruden gjort slut ) så nu ska allt demoteras och en spackling kvar på taket sen blir hon lackad!! kommer bli så sjukt niice när allt är klart
gött fick lackat.. och i med moton låda kardan osv, och lödat om kontakterna... pengar slut nu så får vänta till lön så jag kan bygga nytt bränsslesystem sen blir det star....!!!
saker som hänt under helgen.. inte mycket, men fick kopplat in batteriet och kolla så det inte blev nån kabelbrand i kablarna jag har skarvat ihop från motor till säkringsbox, men allt var okey verkade det som Blev en stor städning i garaget så nu blev det mycket trevligare att vara där..! Beställt en bränsle tank från kl raceing och resten kommer jag köpa från racestuff..