4276
Sök

Gnälliga poliser tycker jag..

10 Inlägg
20 september 2010
Trådstartare
hallå.. nu ska ni få höra något rolig som hände mej förra helgen som vad,, det vad att polisen tog mej och klaga på min väldiga kraftiga bas alltså dunka--dunka dom sa dom kände basen i deras bil och allt. fast dom stog 100meter ifrån mej när jag körde gata brevid.. men alltså så löjligt tycker jag en fredag kväll när pubar är öppnar dom spelar musik så de hörs över stan massa folk överallt.. om de hade varit mitt i veckorna så kan jag förstå.. men fan gör de om helgerna.. så hota dom med böter med så svagt att dom:mad:.. bättre att dom gör lite redigt nytta. är de fler folk som ha råkat ut för såna tråkigheter??

Muttley
20 september 2010
Folk har till och med fått böter för det. Pubar stör inte på samma sätt, du åker runt och spelar för alla boende som kanske vill sova på nätterna och bor på lugnare platser.

3 059 Inlägg
20 september 2010
Diffkiller skrev:
hallå.. nu ska ni få höra något rolig som hände mej förra helgen som vad,, det vad att polisen tog mej och klaga på min väldiga kraftiga bas alltså dunka--dunka dom sa dom kände basen i deras bil och allt. fast dom stog 100meter ifrån mej när jag körde gata brevid.. men alltså så löjligt tycker jag en fredag kväll när pubar är öppnar dom spelar musik så de hörs över stan massa folk överallt.. om de hade varit mitt i veckorna så kan jag förstå.. men fan gör de om helgerna.. så hota dom med böter med så svagt att dom:mad:.. bättre att dom gör lite redigt nytta. är de fler folk som ha råkat ut för såna tråkigheter??

Blaabla..bla..bla..blaaabla...blaa...blaaa..

Vakna du sen med kudden i örat och trodde att du kommit i målbrottet o förlorat oskulden kvällen innan?

Sanizz
20 september 2010
Det är nog som tkd_rille säger. Men visst är det löjligt med böter. Räcker med en tillsägelse.

DFFL
9 020 Inlägg
20 september 2010
Pubarna har tillstånd för sin musik...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 883 Inlägg
20 september 2010
Låser och hänvisar till bloggen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök