Det är verkligen ett helsike att få till fästen till sportstolarna! Troligen blir jag tvungen att slakta originalfästena för att få de så låga som möjligt... Men det fixar sig nog
Rev även ur lite inredning för att kläs. Blir troligtvis svart mocca till mitt och mätar-panelen! Ruskigt vad mycket äckligt man hittar i dessa bilar... gamla fimpar, olja blandat med hår (från en stressad japan?) och lösa skruvar överallt!
Det är verkligen ett helsike att få till fästen till sportstolarna! Troligen blir jag tvungen att slakta originalfästena för att få de så låga som möjligt... Men det fixar sig nog
Rev även ur lite inredning för att kläs. Blir troligtvis svart mocca till mitt och mätar-panelen! Ruskigt vad mycket äckligt man hittar i dessa bilar... gamla fimpar, olja blandat med hår (från en stressad japan?) och lösa skruvar överallt!
Har ni tips på stolfästen eller hur jag ska göra får ni gärna skriva det! Tack på förhand!
har de löst sig me stolsfästen? annars har DDesign fästen som nog passar bra till dina stolar så dom hamnar lågt ner
Dessa två FK stolar är sålda, jag valde att köpa denna röda Bridestol istället! Ska kika deras hemsida, dock vill jag helst bygga själv... Dels pga. ekonomin samt utmaningen Tack för tipset mannen!
Har ni tips på stolfästen eller hur jag ska göra får ni gärna skriva det! Tack på förhand!
har de löst sig me stolsfästen? annars har DDesign fästen som nog passar bra till dina stolar så dom hamnar lågt ner
Dessa två FK stolar är sålda, jag valde att köpa denna röda Bridestol istället! Ska kika deras hemsida, dock vill jag helst bygga själv... Dels pga. ekonomin samt utmaningen Tack för tipset mannen!
ska ja va ärlig så är de oftast billigare o köpa färdigt än o bygga själv.. sen är besiktingen bra mycke kinkikare me "egnabygda" fästen spec till stolar då krocksäkerheten inte alls blir densamma. skulle ju va lite jobbig läge om stolen lossnar om olyckan e framme.
ska ja va ärlig så är de oftast billigare o köpa färdigt än o bygga själv.. sen är besiktingen bra mycke kinkikare me "egnabygda" fästen spec till stolar då krocksäkerheten inte alls blir densamma. skulle ju va lite jobbig läge om stolen lossnar om olyckan e framme.
Nja, beror på hur man bygger... Jag ska försöka modifiera dessa färdiga fästen vilket inte blir särskilt dyrt Jo, besiktningen är så kinkiga att jag troligtvis besikigar med mina originalstolar istället..., jäkla gnällspikar nuförtiden
Äntligen är smutspaketet ute efter lite slit! Tips till er alla, helsvetsa inte systemet från turbo och bakåt och punkta speciellt inte muttrarna om ni ska ha av det igen... För er egen och alla andras skull
Kapade 3" röret med bågfil liggandes under bilen (skitkul), sen lyfte jag och Quest@garaget grenröret skapligt smärtfritt Notera avgasflänsen på frontpipen, som stryper avgasflödet... Det hördes tydligt hur avgaserna studsade mot innerväggen! Ska bli kul och se hur den går och låter med nytt fräscht system!
Nya fräscha rör!
Angående stolsfästena: Eftersom förarstolen suttit i en Japansk innebär det att fästena hamnar på fel sida... Detta löser jag genom att jag kapar plåtarna under skenorna och byter plats på de.
Ser bra ut dt här, bara o fortsätta i denna takten
Kul att iallafall en härlig själ följer projektet! Keep it up Tusen tack, skulle ske så otroligt mycket mer om jag bara hade en plåtverkstad att jobba i...
Ser bra ut dt här, bara o fortsätta i denna takten
Kul att iallafall en härlig själ följer projektet! Keep it up Tusen tack, skulle ske så otroligt mycket mer om jag bara hade en plåtverkstad att jobba i...
ähh har inget bättre för mig haha skoja bara ahh man önska att man hade lite fler grejer hemma som skulle kunna underlätta allt !
Svängde förbi Biltema och fick med mig lite grejer hem!
För er som undrar vad den kopparfärgade mojängen är, så kan jag säga att det är adapter+givare till elfläkten! Grymt skönt att de hade båda två hemma...