Haha kör inte utan cat för effektens skull, endast på grund av lathet:P
Mja, inte för å va negativ, men 3 dämpare känns trångt?
Å jo i 110 plan väg äre inte alls så farligt, men gåre tungt = full bil å uppför t.ex. som jag har när jag pendlar, så vibrerar det ju som en jävla tröska..
Fortfarande inte fått nå bra svar på frågan:P
Men antar att om jag vill köra steg tre får dra ut latmasken ur röven, köpa en cat å frågan farsan om han har en dag över å hjälpa en svetsa.. blir dock till sommarn då jag inte har nå varmgarage å hålla till i..
Dryga är ju just det att då man inte kan svetsa själv måste far göra det åt en, å är ju rätt tidskrävande att få till dom dära sista mm som behövs för att de ska bli bra.
Sen va ju tjejen å körde in downpipen i en trottoarkant så fick bryta lite i systemet för å få till så det inte låg emot igen, å ja, det blev ju inte bättre än innan direkt.
Har haft lite problem med läckage, trodde jag fått till det men vette fan.
Alternativet är väl å dra dit originalsystemet (Mer trångt vid turbon p.g.a cat jäveln helt otroligt nog)och programmera bort chipet.(ppc)
Tack för alla svar iaf! Än om ingen helt svarat på hur skadligt det är att köra med original dp å steg 3
![wink](img/smilies/wink.png)
Brains: Ja min slutdämpare slutar ju strax innan kjolen det! Sökt efter en sista liten 3" ändrör men hittar inget som inte kostar skjorta för inget tycker ja? nån som har tips vart de finns till vettigt pris?