Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

TEAMPONYDRIFT
24 maj 2011 · 76 Inlägg

I agree as well.. drifters need allot of tyres, tools, jack, gasoline and other stuff nearby.. no one will be running back n forth and no one will put all that stuff laying on the ground all over...

Pls arrange a place for us to put our Service vehicles n stuff nearby our drift cars.
https://www1.garaget.org/gallery/images/123/122283/122283-1201e3e5dda6f69adafa1abf7a45cf80.jpg
Thx
TEAM PONY DRIFT
Michel

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
FenixxLasse
24 maj 2011 · 113 Inlägg

Jag önskar er lycka till där nere till helgen å önskar jag kunde komma, men har som sagt fullt upp här hemma så.
Å måste bara få säga att nog kan man ju ge kritik, men hoppas alla försöker förstå hur sjukt mycket det är att göra med att få ihop ett sånt här event, plus att det är första gången! Vi i Street Meet North är oxå i startgroparna med bara en utställning i ryggen (samt några inofficiella körningar wink ) så man börjar få ett hum om vad som krävs för att allt ska klicka.
Jag tror nog att detta kommer ge mersmak för både arrangörer och besökare, så bara göra det bästa av det i år och sikta på ett ännu bättre event nästa gång smile

MVH/ FenixxLasse SMN Crew

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
streetdj
24 maj 2011 · 163 Inlägg

marbling skrev:
Insläpp kl.09.00 o slut ca. 21.00?Det blir mastigt det..

det låter bra, jag kommer på eftermiddagen och är där tills dom stänger...

skiter i wangan meet, detta ser ut att bli en bra träff :-)

Miss_Evo_TME
24 maj 2011 · 96 Inlägg

Så är det oki jag först kommer med bilen senere på dagen, jag måste til danmark och lemna lille pojken hos farmor, han orker inte en hel dag med udställing.

BMW E30 340 "4.0L V8 Drifter" (1986)
BMW E30 320/325 "AC Schnitzer" (1985)
MrJAM
24 maj 2011 · 1 464 Inlägg

Miss_Evo_TME skrev:
Så är det oki jag först kommer med bilen senere på dagen, jag måste til danmark och lemna lille pojken hos farmor, han orker inte en hel dag med udställing.

Ska väl inte vara några problem. Jag kan givetvis inte svara för det men eftersom "dommarna kommer att gå runt under dagen" så får de helt enkelt vänta med att komma och titta på din prisvinnare.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
-Kicki-
24 maj 2011 · 302 Inlägg

BoB_83 skrev:

supra_gone_wild skrev:

BoB_83 skrev:
Var kommer vi kunna ställa service bil och släp?

vi måste kunna ställa en servicebil samt släp på området annars lär man ju få putta hem bilen på kvällen för släpen lär ju inte stå kvar om vi måste ställa dom utanför!

Håller med dig helt!!! Jag tänker inte ställa släpet utanför område.
Jag litar inte på någon och jag misstänker att ni inte tar något ansvar om något skulle hända när de står utanför området!?

Hej!

Vi hade dragrace tävlingar hela helgen och eliten var här med bilar, vi hade spärrat av ett område utanför och deras släpar stod utanför grindarna hela helgen... utan att försvinna...

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
marbling
24 maj 2011 · 781 Inlägg

Hmm..får tyvärr hålla med.Tycker också det är toksent att lägga prisutdelningen först långt ut på kvällen.Tror att det är många som gett upp långt innan när det gäller utställningen:rolleyes:

Volvo 1800ES "1800ES" (1973)
Volvo XC90 V8 "Executive Edition" (2005)
Opel GT "Sportcoupen" (1970)
Mr-Bredin
24 maj 2011 · 299 Inlägg

då ställer jag er en fråga som arangör. när ska pris utdelningen vara då?
så får vi se om vi kan ändra på shemat.

Andledningen till att vi har lagt den så sent är pga att det är flera träffar runt om i skåne området.
Så att om det skulle komma någon ifrån dom träffarna så kan även dom ha en liten chans o få sin bil bedömd. men kanske fel av oss.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
Mr-Bredin
24 maj 2011 · 299 Inlägg

BoB_83 skrev:
Var kommer vi kunna ställa service bil och släp?

återkommer med svar ang detta ikväll till er alla.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
-Kicki-
24 maj 2011 · 302 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
då ställer jag er en fråga som arangör. när ska pris utdelningen vara då?
så får vi se om vi kan ändra på shemat.

Andledningen till att vi har lagt den så sent är pga att det är flera träffar runt om i skåne området.
Så att om det skulle komma någon ifrån dom träffarna så kan även dom ha en liten chans o få sin bil bedömd. men kanske fel av oss.

Bra tänkt Ezza...
Svårt att veta hur folk vill ha det, därför är det bra med kritik smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
BoB_83
24 maj 2011 · 261 Inlägg

Mr-Bredin skrev:

BoB_83 skrev:
Var kommer vi kunna ställa service bil och släp?

återkommer med svar ang detta ikväll till er alla.

Låter bra

BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
MG MGF (2000)
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
24 maj 2011 · 1 171 Inlägg

prisutdelning rubnt 3-4 tiden...dom som inte är där får inget pris...
Ska man va så generös så alla kan bli bedömda så är det lika många som hoppas av...
tänk själv att stå en hel dag 11 timmar å väntar på pris men blir utan, sen vinner en som varit där i 2 timmar...nej det funkar tyvärr inte..
men ja tycker runt 3-4 tiden....kommentera gärna...

Ja tycker scf har bra koncept, insläpp 10-12, prisutdelning 15:30
det är alla nöjda med och det blir en bra utställning smile

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Miss_Evo_TME
24 maj 2011 · 96 Inlägg

Jsg tyckar det är bra som det är, da många kanske åka hem efter pris utdeling, det är synd om dom som faktisk är dar for at vise driftshow, ska dom köre for folk är det inget roligt om alle köre hem kl 16. Jag kommer inte kl 9 da jag måste lemna barnen i danmark.

Miss_Evo_TME
24 maj 2011 · 96 Inlägg

Är kl 20 inte prisutdeling for alle klasser, DB Drag, utställing, strip, drift, om utställings bilerne skal få deres pris kl 16 så vil ALLE andre da også ha sine pris der. Tyckar inte man kan ändre på tiderne när dom är offentlig gjorte, jag kommer inte for at vinne pris jag skal se race och drift dar min interesse ligger och man vil väl se alle dom som vinner och inte missa halva showet for utställere åkte hem kl 16:30

-Kicki-
24 maj 2011 · 302 Inlägg

eplamojje skrev:
prisutdelning rubnt 3-4 tiden...dom som inte är där får inget pris...
Ska man va så generös så alla kan bli bedömda så är det lika många som hoppas av...
tänk själv att stå en hel dag 11 timmar å väntar på pris men blir utan, sen vinner en som varit där i 2 timmar...nej det funkar tyvärr inte..
men ja tycker runt 3-4 tiden....kommentera gärna...

Ja tycker scf har bra koncept, insläpp 10-12, prisutdelning 15:30
det är alla nöjda med och det blir en bra utställning smile

Väntar du bara på pris? Vi andra tycker det är roligt att gå runt och träffa människor med samma intresse.
Annars finns det priser att köpa på Formo i Malmö, de graverar dem också smile
På så sätt slipper du träffa folk som vill titta på bilar...

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
Yamaz TBM Yamaz
24 maj 2011 · 199 Inlägg

-Kicki- skrev:

eplamojje skrev:
prisutdelning rubnt 3-4 tiden...dom som inte är där får inget pris...
Ska man va så generös så alla kan bli bedömda så är det lika många som hoppas av...
tänk själv att stå en hel dag 11 timmar å väntar på pris men blir utan, sen vinner en som varit där i 2 timmar...nej det funkar tyvärr inte..
men ja tycker runt 3-4 tiden....kommentera gärna...

Ja tycker scf har bra koncept, insläpp 10-12, prisutdelning 15:30
det är alla nöjda med och det blir en bra utställning smile

Väntar du bara på pris? Vi andra tycker det är roligt att gå runt och träffa människor med samma intresse.
Annars finns det priser att köpa på Formo i Malmö, de graverar dem också smile
På så sätt slipper du träffa folk som vill titta på bilar...

ahaha +1!

gjutet!

Dreams are like rainbows... only idiots chase 'em
Min projekt-tråd finner du här: BMW E30, styling, interiör samt uppfräschning. - RALLYSTUK
BMW E30 320i "Justin Beemer" (1988)
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
24 maj 2011 · 1 171 Inlägg

Rätt onödig kommentar...
Hade ja bara varit ute efter pris hade ja inte lagt 650kr för att få visa min bil...
När ja anmälde mig så valde jag till ström för 100kr å det gör ja för att kunna demospela å bjuda publiken på lite show som bilen är byggd för...
men som erfaren utställare vet ja att det blir drygt när det varar för länge.
Driftingen i bivaröd hade prisutdelning samtidigt som driftarna å ibland drog det ut på tiden till sex sju tiden å det slutade med att ingen ville komma till utställningen..

Som det ser ut nu verkar detta evenemang få samma dåliga rykte som Skåne crazy tour har fått...lite synd för ja såg fram emot detta men bemötandet kunde varit bättre...

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Mr-Bredin
24 maj 2011 · 299 Inlägg

Ang service bilar för drifting.
får komma in imån av utrymme skulle det vara så att det kommer många drifting bilar så får servicebilen tyvärr flyttas ut. Inga släp inne på området. men kommer att finnas crew personal utanför området som kommer att kontrollera så att allt e lungt.

Hoppas att ni kan ha överseende för detta.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
eksten
24 maj 2011 · 480 Inlägg

tyvärr får jag avboka mig ifrån detta event pga oförutsägbara saker med bilen =/ (var anmäld till 201m)

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
LTM Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
24 maj 2011 · 384 Inlägg

eksten skrev:
tyvärr får jag avboka mig ifrån detta event pga oförutsägbara saker med bilen =/ (var anmäld till 201m)

Tråkigt att höra:(

Audi A4 2.0 TDI B7 "Silver guden" (2007)
Mercedes 300tdt "hermann" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang