Darkie skrev:
Avis, var är mina tips! ^^
Kommer bli grymt najs med Eisenmann systemet bilen blir fullbordad sen är man avis på riktigt.. ^^
Såg precis ett par BBS Lemans kopior för en billig peng synd att man alltid hittar sånt när man har minus på kontot ;s
David klart du ska vara med blåa gänget, din bil är grymt läcker. Hoppas på att träffa både dig och bilen detta året också. Samt att jag själv ska ha en "hel" bil denna gången. Var pinsamt med krockad front förra året där på träffen samt coilisar som sjunkit på ena sidan efter inkörning
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Haha jag skojar bara!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Planen är att stå bredvid Erikaeger här på garaget, men det skulle vara schysst om vi står bredvid er!
![smile](img/smilies/smile.png)
Ja det var riktigt trevligt förra året, vi lär synas i år igen! Nej det behöver du inte skämmas för! Är det någon som ska skämmas så är det ju jag!..min tjej spillde ju lite fanta på din nytvättade bil...haha
Fast till nästa träff så kommer min se lite annorlunda ut! 18" BBS LM, GT-splitters och orginallyktorna kommer sitta på bilen då
![smile](img/smilies/smile.png)
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson