För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
grillen ser ut som ny! bra jobbat!! gillar ditt projekt! alltid skoj å se när likadana bilar görs om till och efter sitt eget tycke, kolla gärna på min bil så kanske du får lite tips
grillen ser ut som ny! bra jobbat!! gillar ditt projekt! alltid skoj å se när likadana bilar görs om till och efter sitt eget tycke, kolla gärna på min bil så kanske du får lite tips
Tack så mycket! Kul att du gillar det! Har kollat ett antal gånger på den redan!
Får hoppas jag hittar ett par fina fälgar jag med.. !
Exakt, för er som tänker nu "vad fan, det är ju ingen skillnad mot vanliga, bortsett från blinkersen" har fel, USA bilarna hade strålkastarglas i plast, annan reflektor och då andra blinkers, utöver det är fronten identisk USA 90orna hade inte heller några sidoblinkers
Julklappar till bilen! Bromsskivor bak Tändstift Oljefiler Olja Färg Hjulbultsverktyg Köpte några ficklampor med LED, Ni får se vad som händer med dessa..
Skottade fram bilen lite grann.. Startade direkt..!
Eftersom jag inte skottade bort snön från bilen så blev det så här efter lite regn.. Efter ett litet bank i taket så blev det som vanligt.. har börjat pilla med Elhissarna som ska i bilen.. Någon som vet vilket relä man ska ha till dom? suck.... Åkte en sväng till Jönköping och handla lite delar.. Blådioder till mätartavlorna R-Fälgar.. Tyvärr var dom andra 2 på skroten stulna..
Köpte även en bakruta och elhissar till bakrutorna.
så du köpte elhissar, hur kopplar du in dom då? eftersom du då inte har de orginal ? eller? hehe ja har vevar men skulle vilja ha elhissar hehe synd på taket, men tur de löste sig