blir det samma finish då tror du eller kommer det se konstigt ut?
Nä, de beror på vilken fiberstorlek på flockningen man kör blir rätt så likt alcantara om man kör finfibrigt Får se till att de är någorlunda samma färg bara
Fixade lite papper ifrån bilmetro hudiksvall på utrustnings koder som jag monterar i så att det skall registreras in utifall något händer bilen så man ska få ut full ersättning! Sen en lista på elhärvor ifrån en A4 facelift och Rs4 för å jämföra så jag ser om jag bara kan ta kablar ifrån en faclift å sen flytta över i min bil och koppla ihop den med rs4 brädan.. Lite oklar över Airbag härvan, är ju mer airbags i en facelift men jag vill inte ha dom där så förhoppningsvis kan jag bara använda den härva jag redan har i bilen.
På fredag är det inbokat att jag skall rensa en Audi A4 -00 för att plocka massa elkablar osv ifrån den som jag behöver samt innertaket å när jag fått dom delarna ja då kan man sätta fart med A4an igen!
Tog en bild idag på oljedräneringen av växellådan, lutar åt att det blir redline olja i den sen om jag inte får några andra rekommendationer från annat håll!
Förra helgen skrotade jag ned en facelift A4 och fick tag i ny golvmatta, ett innertak, ny frontkorg och lite andra små grejor! På måndag skall jag åka till Plast & Målningsteknik och hämta dom ny lackerade delarna till bilen!